Djus.nl

Funfactor
Offerte/ Email
Begeleiding/ Veiligheid

Mauk van der Windt :)

Het was een geweldig kamp, de begeleiding was geweldig en hielp me wanneer nodig was. Als er iets fout ging waren ze er meteen. Deze mensen zijn geweldige personen waarbij alles terecht kan. ik werd... Het was een geweldig kamp, de begeleiding was geweldig en hielp me wanneer nodig was. Als er iets fout ging waren ze er meteen. Deze mensen zijn geweldige personen waarbij alles terecht kan. ik werd gepest door de kinderen op het kamp, zodra ik het vertelde was het meteen opgelost. Ik had geen kamer en ik kreeg een eigen. De activiteiten waren gaaf en nieuw voor me dus ik heb vel geleerd. Dit kamp heet mij geinspireerd en verandert. door een bepaalde kampleider kijk ik nu heel anders tegen de wereld aan en gaat alles opeens goed. ik zou dit kamp ZEKER AANRADEN en zeker nog eens doen.

tot volgend jaar! Groetjes Mauk! :)

kampleiding, activiteiten, locatie, eten, bedtijden, kampleiding, gezeligheid, hulp, alergieën, vermaak, leerzaam en echt heel LEUK!!!!

het in toon houden van de andere kinderen, de kinderen waarbij ik op kamp was hebben deuren en muren ingetrapt. daarna heef de leiding ze de gaten laten dichten. wel met veel vreugd natuurlijk!

Niels de boer

Niels vond het kamp leuk.

De wateractiviteiten

Niels zou het fijn er vinden als de groep iets kleiner zou zijn geweest.

Lenja Becker

Unterkunft ist in die Jahre gekommen, soll aber ab nächstem Jahr woanders sein. Was gut war: Die Zimmerzusammenstellung konnte man selber machen, dh mit Leuten, mit denen man sich gut versteht. Unterkunft ist in die Jahre gekommen, soll aber ab nächstem Jahr woanders sein. Was gut war: Die Zimmerzusammenstellung konnte man selber machen, dh mit Leuten, mit denen man sich gut versteht.
Essen war ok (viel Brot), das warme Abendessen aber lecker und gut geeignet für Vegetarier.
Die Betreuer waren lustig und hilfsbereit. Zum Surfen wurde nicht so sehr viel erklärt, am Ende konnten aber alle auf dem Board aufstehen.
Jeden Tag wurden Spiele gemacht, auch zB Bogenschießen etc

Viel Abwechslung, nette Instructors!

Die Unterkunft könnte näher an den Surfspots sein, damit nicht immer erst die Strecke mit dem Rad zurück gelegt werden muss.
Es gab viele gesüßte Getränke, Wasser erst auf Nachfrage.
Es...
Es gab viele gesüßte Getränke, Wasser erst auf Nachfrage.
Es wurden viele Spiele gemacht, ein paar mehr Pausenzeiten für eigene Aktivitäten hätte uns gut gefallen.

Korstanje

Fantastisch

Gewoon heel leuk! Begeleiding heel leuk!

Niet elke dag een lange uitleg.

Damanja Gras/LuisterLijf

Fantastisch, ookal hebben de kinderen iets minder weer gehad! Ik heb een heel vrolijk kind, zij heeft enorm genoten. Ze was wel ontzettend moe na alle dagen, maargoed dat is helemaal oke! Fantastisch, ookal hebben de kinderen iets minder weer gehad! Ik heb een heel vrolijk kind, zij heeft enorm genoten. Ze was wel ontzettend moe na alle dagen, maargoed dat is helemaal oke!
Dankbaar met jullie!
Volgend jaar weer!
Liefs Lucinda moeder van Damanja

(ps bovenstaande text mag gedeeld worden)

de relaxtheid in de kinderen, kinderen genoten

lichter bruin brood (kindjes brood)

Karen Schrasser

De jongens uit Schoorl snappen wat kids leuk vinden!

In onze kamp week was t heel slecht weer. De instructeurs slaagden er elke dag weer in een mooi programma samen te stellen. Super knap!

Maak t iets flexibeler voor oudere kids om thuis te slapen. Althans de informatie hierover kan wat beter

Tim Zoetmulder

Heel erg genoten

heel mooi programma, uitdagend en afwisselend

Merel Hage

Echt geweldig. Dit was mijn 3e surfkamp en ik kom volgend jaar ook zeker weer terug.

Leuke instructeurs, goede uitleg, leuke locatie, en nog veel meer.

Misschien wat meer de groepen verdelen op leeftijd.. zat nu in een vrij jonge groep in vergelijking tot de rest van de mensen.

Ruben

Hele leuke week gehad, zeker een aanrader.
Ik kom zeker volgende zomer weer terug

Super instructeurs, toffe sfeer en te gekke locatie

Geen, het was top

Nora

Afgelopen week heeft mijn dochter meegedaan aan het surfkamp bij DJUS. Ondanks dat ze super zenuwachtig was van te voren (ze ging in haar eentje) heeft ze zo een fantastische week gehad. Een... Afgelopen week heeft mijn dochter meegedaan aan het surfkamp bij DJUS. Ondanks dat ze super zenuwachtig was van te voren (ze ging in haar eentje) heeft ze zo een fantastische week gehad. Een absolute aanrader voor iedereen die houdt van buiten zijn, spelletjes en sportief is. En 1 van de opvallende dingen waar ze iedere dag over vertelde; iedereen is zo aardig! Dank voor deze ervaring.

Het ontvangst. Het gevoel heel welkom te zijn.

Door tijd te kort kon soms een activiteit niet doorgaan, dus wat Nora betreft mag de dag iets langer.