Djus.nl

Funfactor
Offerte/ Email
Begeleiding/ Veiligheid

L

Mijn ficjterheeft een fijne week gehad op het beachfun camp.

Leuke activiteiten

Het avondeten vond mijn dochter niet te eten. Pasta met champignonsaus wordt door weinig pubers gewaardeerd. We hebben eur 600 betaald en dan verwacht je wel wat meer kwaliteit van het eten. Nu... Het avondeten vond mijn dochter niet te eten. Pasta met champignonsaus wordt door weinig pubers gewaardeerd. We hebben eur 600 betaald en dan verwacht je wel wat meer kwaliteit van het eten. Nu heeft ze bij de supermarkt veel geld uitgegeven voor eten, dat lijkt me niet de bedoeling.

Cindy

Actief kamp met leuke activiteiten

Leuke over dag activiteiten

- teveel vrije tijd in de avond; was leuk geweest als ze actief waren tot de avond; hadden expres screentime gelimiteerd maar veel kinderen waren lang op hun telefoon
- meer gelijkwaardige...
- meer gelijkwaardige kamers. De kamer van 10 heeft geen ruimte, slechtere bedden en geenntv
- als er maar 3 jongens zijn en wel 25 meisjes, meer mixen met de dagkinderen. M’n zoon had nu de hele week 2 jongens om mee te spelen waarvan 1 Duits was en geen Engels sprak

Reactie Djus.nl:

Hartelijk dank voor de feedback, graag ligt ik een aantal zaken even toe.
Hartelijk dank voor de feedback, graag ligt ik een aantal zaken even toe.
Wij horen vaker dat de bedden boven of juist beneden beter zijn. Echter hebben wij op elk bed exact de zelfde matrassen liggen en de tv hangt als het goed is zonder stroomkabel omdat hij nergens voor nodig is. Maar het gras lijkt vaker groener op een andere kamer.
Voor een complete dag aan activiteiten is er vaak eigenlijk geen energie maar om het beachhouse heen zijn genoeg dingen te doen (halfpipe, voetbalveld, trampoline, glijbaan) als er nog energie over is.
Over het mengen van de dag en overnacht groep begrijp ik heel goed! Dit jaar is dat vanuit ons een bewuste keuze geweest omdat we proberen in zoveel mogelijk verschillende corona bubbels te blijven.
Mocht u verder nog vragen op aanmerkingen hebben dan horen wij dat uiteraard graag, u kan mij dan ook direct contacten op Caspian@djus.nl
Caspian Harinck

Sanne

Super leuk kamp voor onze dochter van 10 en zoon van bijna 8! Elke dag super enthousiast. Echt een aanrader!

Goede begeleiding, leuke activiteiten, goede energie

gezelligheid en de positieve energie van de instructeurs

Pepijn en Jenthe Snijders

Volgens mijn kids was het FK vet!

Positief, sociaal, vrijheid, laidback sfeer!

Volgens mijn kids was alles prima geregeld. Ze zijn er volgend jaar weer bij!

Diche

Fantastische week

Veel verschillende activiteiten

Onze zoon vond het team en de sfeer onder instructeurs en het team heel fijn. Je kon altijd iets vragen en er werd goed naar hem geluisterd.

Goede motivatie!

Op de website was moeilijk onderscheid te maken uit welk kamp je kon selecteren, stond te verspreidt verdeeld over de site.

Dat onze zoon op een andere lokatie logeerde dan de...

Dat onze zoon op een andere lokatie logeerde dan de logeerboerderij nl Dopersduin, werd niet aan ons, ouders, medegedeeld. Dat stelt ons teleur in ons vertrouwen.

Reactie Djus.nl:

Wat fijn om te horen dat uw zoon het zo naar zijn zin heeft gehad!
Wat fijn om te horen dat uw zoon het zo naar zijn zin heeft gehad!
Ons Excuus dat we de tweede slaap locatie niet hadden gecommuniceerd. Door late boekingen konden we pas kort vooraf een definitieve verdeling maken tussen de twee overnachtingslocaties. Kwalitatief zijn de twee locaties gelijkwaardig alleen in afstand naar de zee verschillen ze.
Caspian en de rest van Team DJUS

Jos Zomer

Mijn zoontje was helemaal enthousiast, wilde graag meteen een tweede week, dus helemaal top.
Erg leuke afwisseling van activiteiten en gelukkig vrij onafhankelijk van het weer.
Leuke...
Leuke ontspannen sfeer

De motivering van de kinderen om mee te doen en zich in the spannen is geweldig

Eigenlijk geen

Hele leuke activiteiten

sportieve aardige begeleiders

ga vooral zo door

Ik vond het een erg leuk surfkamp de instructeurs waren erg aardig en deden leuk met de groep mee!

Leuke activiteiten