Djus.nl

Djus.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Djus.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company95
Uitstekend (10/10)
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Djus.nl met 9.2/10. Gebaseerd op 95 ervaringen.
Offerte/ Email
De activiteit
Begeleiding/ Veiligheid
Service
Funfactor

Djus.nl 1 beoordeling

Deze cursus raad ik iedereen aan! hele goede leuke sfeer, mijn zoon peer heeft echt de week van zijn leven gehad. ondanks dat het weer niet super was, was de spirit altijd goed! de week vloog voorbij, mijn zoon heeft heel veel geleerd en bovenal ook heel veel lol gehad! super verzorgd, iedereen was heel aardig, professioneel en ze wisten echt de juiste sfeer te creeeren. en een goede mix tussen leren en fun!.

Thomas van der Meer
Thomas van der Meer

Ook op de dagen dat er geen surf was werden er nog allerlei verschillende activiteiten gedaan!
mijn kinderen hebben al meerdere keren mee gedaan en hebben het weer harstikke leuk gehad

niet dat ik weet, ging al helemaal top!@

Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

Wat een te gek kamp, instructeurs zijn er echt voor de kinderen en maken er een super leuk kamp van!!!.

Lars
Lars

afwisselend, betrokken en enthousiaste begeleiders

vrij grote groep.

Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

Strandkamp was gevarieerd, uitdagend, leuk, gezellig, goed verzorgd en super enthousiaste begeleiders! we hadden een zeer blij kind elke dag afloop. volgend jaar zou hij wel weer willen!.

Marjan/ Evan
Marjan/ Evan

Gezellig, enthousiast team met veel humor maar ook goede leiding en voldoende autoriteit.

Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

Evan heeft het waanzinnig leuk gehad! surfen en alle andere activiteiten waren super.

s van bakel
s van bakel

de begeleiding op het kamp was goed!

verbeter de website qua informatie

denk aan details zoals de kosten over de activiteiten, wat ze inhouden en hoe lang ze duren

Score voor Djus.nl:4.00/5
Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

Het was heel leuk om te doen en misschien volgend jaar weer!.

Nike
Nike

Locatie, programma, lunch, zorg voor insmeren zonnebrandcreme, enthousiasme van het team.

Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

Fantastisch kamp met veel variatie, goede zorg en een enthousiaste leiding.

N.v.t.

de afwisseling van de activiteiten
accomodatie

nee

Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

Gaaf kamp volgend jaar weer.

Wilma Kruizinga
Wilma Kruizinga

Volgens Dylano de WC's

Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

Dylano vond het ontzettend gaaf, tof, cool en super leuk.

N.v.t.

Goede professionele ontvangst en materialen. Ook aandacht voor gezamenlijk afsluiten en groep.

Nee hoogstens infovoorziening over ophalen op camping bakkum (strandkamp Castricum dinsdag). En tijdens echt drukke stranddagen bv onder aan de bult ophalen/brengen of bij camping bakkum. Standaard telnr geven van hoofdleiding aan ouders bij eerste keer brengen.

Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

Leuk sportief kamp waar je je kind met vertrouwen achterlaat. zoon wil volgend jaar weer.

Joost
Joost

Surfen als het kan

Jonge en ouderen kinderen meer van elkaar apart houden

Score voor Djus.nl:4.00/5

Een super leuke week.

Bedrijfsinformatie

De Jongens uit Schoorl™ zijn al sinds 1996 dé specialist voor sportieve en ontspannende activiteiten in Schoorl, Bergen, Egmond, Castricum en Zandvoort. Onze doelstelling is, evenementen te organiseren die voor alle deelnemers geschikt zijn. Bij deze evenementen staat veiligheid, kwaliteit en plezier centraal. Lekker met een groep vrienden, familie, collega’s of relaties weg uit de dagelijkse sleur. Informeel, gezellig en inspirerend!
Adres
Heereweg 403