Zeer tevreden over service en levering.

Vietnyam-nyam

Ik had dit bedrijf gekozen omdat het een duidelijke website is en veel aanbod. Maar ook omdat je als zakelijke klant de mogelijkheid hebt om niet via de reguliere weg te betalen. Dat de bestelling... Ik had dit bedrijf gekozen omdat het een duidelijke website is en veel aanbod. Maar ook omdat je als zakelijke klant de mogelijkheid hebt om niet via de reguliere weg te betalen. Dat de bestelling binnen 1/2 werkdagen geleverd kan worden was voor mij de beslissing om voor dit bedrijf te kiezen. Eindstand moet je wel eerst de betaling overmaken om vervolgens de bestelling opgestuurd te krijgen. Dit vind ik jammer aangezien er naar mijn idee niet door wederzijds vertrouwen is gehandeld.

Aankoop posterlatten

Product beschadigd geleverd en direct professioneel verholpen door het bedrijf. Complimenten!

C Post

Uiterst professioneel geholpen en kennis van zaken. Snelle service en een prima prijs/kwaliteit verhouding.

Moes

Het bestelde stoepbord werd snel geleverd en voldoet aan de verwachtingen. Goede kwaliteit en service, bedankt!

Prijs/kwaliteit verhouding was goed

Joko @JOOK_Limoncello

Ik had posterklemmen en een A1 kliklijst besteld en deze werden geleverd door UPS. Bij controle van de verpakking van de kliklijst bleek al dat de verpakking beschadigd was. Bij het openen zat er... Ik had posterklemmen en een A1 kliklijst besteld en deze werden geleverd door UPS. Bij controle van de verpakking van de kliklijst bleek al dat de verpakking beschadigd was. Bij het openen zat er dan ook een behoorlijke scheur in de achterkant van de kliklijst. Na kort telefonisch contact en het verzenden van de foto's werd mij al binnen tien minuten een nieuwe kliklijst toegezegd. En hoewel het al ruim in de middag was, werd deze kliklijst ook nog keurig de volgende dag geleverd.

Goudsmederij Tanke Visser

Super
Zonder dat we het wisten verkeerde display bladen besteld.Zijn netjes gebeld of de bestelling wel klopte en aangepast naar de goede afdekbladen. Bedankt.

Marianne

Was mijn eerste kennismaking met dit bedrijf en ben zeer tevreden. Snelle levering van bestelde materialen.