Is een prima bedrijf.

Coiffure Petra

Ik had materialen besteld, maar deze bleken niet meer in voorraad,na telefonisch benaderd te zijn en een alternatief te kregen voorgesteld ben ik daar op in gegaan en was super tevreden....hartelijk... Ik had materialen besteld, maar deze bleken niet meer in voorraad,na telefonisch benaderd te zijn en een alternatief te kregen voorgesteld ben ik daar op in gegaan en was super tevreden....hartelijk dank voor de snelle en correcte service 👍

Vind het een prima bedrijf

Super product en hele snelle levering (volgende dag in huis)ondanks de voorspelde drukte vd pakketbezoring

Persoonlijk benaderd

Snelle services en denkt mee met de klant

Het contact verliep zeer goed. Het bedrijf denkt 'out of the box' en denkt mee in mogelijkheden in plaats van onmogelijkheden. Nadat bleek dat de fabriek een bepaald model wissellijst uit de... Het contact verliep zeer goed. Het bedrijf denkt 'out of the box' en denkt mee in mogelijkheden in plaats van onmogelijkheden. Nadat bleek dat de fabriek een bepaald model wissellijst uit de productie had gehaald heeft Displaymaterialen-online alles in het werk gesteld om de grote order toch voor elkaar te krijgen.
Communicatie met het bedrijf is zeer goed. Levering is netjes verlopen.
Zeker aan te bevelen (ook voor grote orders en aan bedrijven).
Bedankt Ramon!

Vishandel vossole

Super service

Snelle levering. Ik had een klacht over de bezorging ,maar dat is uiteindelijk netjes afgehandeld