Venlo Fresh

Snelle service en na overleg op de juiste dag geleverd.

Na diverse prijzen vergeleken te hebben op internet kwam ik uit op Displaymaterialen-online. Goede snelle dienstverlening. Zeker een aanrader!

Berkin

Mijn zwarte kliklijsten werden snel geleverd. Ben zeer tevreden!

Wanda

Ik heb een whiteboard bij dit bedrijf gekocht. Het was een telefoontje, en de volgende dag was het al in huis. Werd ook vriendelijk geholpen.

Goed kwalitatief materiaal

Anouk

De producten die ik heb besteld, werden snel geleverd en zijn voor een mooie kwaliteit

Atif

Ben vriendelijk en behulpzaam telefonisch te woord gestaan. Mooie led kliklijst werd snel geleverd. Bedankt!

Ik heb begrepen dat de hr. Stolk van Display Materialen nog niet zo heel lang bezig is. Desondanks kan ik zeggen dat het een plezierige verkoper is en kennis van zaken heeft met betrekking tot de... Ik heb begrepen dat de hr. Stolk van Display Materialen nog niet zo heel lang bezig is. Desondanks kan ik zeggen dat het een plezierige verkoper is en kennis van zaken heeft met betrekking tot de artikelen welke hij verkoopt.

Een mooie en duidelijk site, waardoor een snelle bestelling mogelijk is. De levering ging snel.

Kortom: erg fijn om met zulke mensen zaken te doen! Tot een volgende keer.

Zeer tevreden over service en levering.

Vietnyam-nyam

Ik had dit bedrijf gekozen omdat het een duidelijke website is en veel aanbod. Maar ook omdat je als zakelijke klant de mogelijkheid hebt om niet via de reguliere weg te betalen. Dat de bestelling... Ik had dit bedrijf gekozen omdat het een duidelijke website is en veel aanbod. Maar ook omdat je als zakelijke klant de mogelijkheid hebt om niet via de reguliere weg te betalen. Dat de bestelling binnen 1/2 werkdagen geleverd kan worden was voor mij de beslissing om voor dit bedrijf te kiezen. Eindstand moet je wel eerst de betaling overmaken om vervolgens de bestelling opgestuurd te krijgen. Dit vind ik jammer aangezien er naar mijn idee niet door wederzijds vertrouwen is gehandeld.