Soepel voortraject, flexibel met planning.

Zeer fijne samenwerking met de auditor. heeft veel kennis van processen en ISO normen.

Professionele club

Mijn ervaring met DigiTrust is erg positief. Er wordt op tijd aangekondigd dat er weer een audit ingepland moet worden. Tijdens de audit worden de onderwerpen kritisch maar wel reëel beoordeeld... Mijn ervaring met DigiTrust is erg positief. Er wordt op tijd aangekondigd dat er weer een audit ingepland moet worden. Tijdens de audit worden de onderwerpen kritisch maar wel reëel beoordeeld waarbij ik een prettige sfeer ervaar.

Jos heeft ons zorgvuldig geaudit. Hij is hierbij volledig ons ISMS doorgelopen en heeft de situatie ter plaatse beoordeeld. Voor ons QMS waren er bovendien gesprekken met mensen van iedere afdeling.... Jos heeft ons zorgvuldig geaudit. Hij is hierbij volledig ons ISMS doorgelopen en heeft de situatie ter plaatse beoordeeld. Voor ons QMS waren er bovendien gesprekken met mensen van iedere afdeling. Na de audit hebben we een goed gevoel overgehouden over de betrouwbaarheid van onze processen, policies en systemen.

De audit met DigiTrust was een prettige ervaring. Het kwam met zijn eigen challenges, omdat de auditor nieuw was in het bedrijf bij een 2e controle, maar door goede samenwerking en communicatie... De audit met DigiTrust was een prettige ervaring. Het kwam met zijn eigen challenges, omdat de auditor nieuw was in het bedrijf bij een 2e controle, maar door goede samenwerking en communicatie heeft dit geen obstakel gevormd. De auditor geeft ruimte voor hoor en wederhoor, en stelt goede kritische vragen.

Algemeen: Vanaf begin tot eind uitstekend verzorgd.
Sfeer: Prettig
Auditor: Zeer deskundig en vol met passie voor het vak.

Goed, constructieve en pragmatische manier van auditen, deskundig en snel en prof. reagerend back-office.

De ervaringen met Digitrust zijn overwegend positief. Dat betreft zowel de gehanteerde procedures en werkafspraken alsook de auditoren die de werkzaamheden uitvoeren.

Professioneel, goede energie