Deskundigheid
Nazorg
Bereikbaarheid
Communicatie

MoreShops4Kids

Fijn bedrijf om mee samen te werken! Ze helpen je snel verder als je ergens niet uit komt.

De betrokkenheid is erg hoog!

Geen tips.

WP koffie en thee

Ik ben zeer tevreden over de service en de behulpzaamheid van de webshopfactory.
Mede door de ideeën van Ton de Laaf is mijn webshop met diverse koffie producten een echte eyecatcher geworden.

Zelfs als de webshop al draait en ze zien iets vreemds in de shop dan krijg je gelijk een bericht in de mail met daarin de opmerking en oplossing.

Op dit moment nog niet...

IJslandershop / Yvonne van Dijk

Ik werk graag met je samen, maar dat is wel bekend toch Ton?

Korte lijnen vind ik erg fijn! Ik hoef niet eerst heel menu per telefoon door voor ik de juiste persoon heb.

Total Safety Center

Hebben mij geholpen met 2 webshops.
Een hebben ze zelf gebouwd en een heb ik met hulp van de webshopfactory gemaakt.

Goede begeleiding zelfs in de avonduren

collectorshop24.nl

Nog geen lange ervaring , slechts 2x contact gehad en deze was voor dat momend perfect

goede communicatie en neemt de tijd voor de uitleg. en Vriendelijk

tot nu toe geen.

Teun designs b.v.

De ervaring is gewoon prima

Hoewel mijn shop nog steeds niet aktief is (heeft niets met shopfactory te maken) ervaar ik veel ondersteuning van total care en met name Ton.

voorlopig nog geen

Giardino B.V.

Altijd prettige communicatie zowel telefonische als per mail. Ook deskundig in het meedenken van oplossingen.
Tot nog toe alleen met een medewerker te maken gehad. Ook na de gebruikelijke openingstijden ben ik wel eens te woord gestaan en teruggebeld.

Zie inleiding.
Ik wou dat er meer collegas waren met de zelfde insteek en handelswijze als deze. Dat zou het leven er een stuk prettiger uitzien en zijn.

Op dit moment zou ik het niet weten. Zeker doorgaan met de ingeslagen weg.
Grtz Eduardo

www.divabagsandshoes.nl

In een woord geweldig.Ik zat echt met een probleem en werd direct gebeld en geholpen door de webshopfactory met mijn website.Via teamvieuwer kwam ik in direct contact met de mensen van de... In een woord geweldig.Ik zat echt met een probleem en werd direct gebeld en geholpen door de webshopfactory met mijn website.Via teamvieuwer kwam ik in direct contact met de mensen van de webshopfactory,die mij fantastisch hebben geholpen en een prachtige website hebben neergezet.Ik kan iedereen de webshopfactory aanraden ,ook omdat je je eigen onderhoud en bijhouden van de website dan kan. En heb je een dingetje waar je niet uitkomt helpen zij jouw meteen !!groetjes divabagsandshoes.nl

Goed bereikbaar en reageren meteen.Denken ook heel goed mee over je concept.

Ga zo door!

Jasmara

Goede hulp, rustige begeleiding en verrast met gratis adviezen ter verbetering van mijn site

Denken met je mee, geven adviezen die mij passen en geven de ruimte om zelf te kiezen en te ervaren

Krijgsman