Deskundigheid

Prentwerk Art & Art Books

Moderniseren webshop

Goede service bij overstapproblemen van ShopFactory V9 naar V10

Zeer klantvriendelijk bedrijf

Zeer klantvriendelijk bedrijf , geen vraag is te veel, super uitleg

nog niet tegen gekomen

Teekweg

In het begin bij de opstart veelvuldig advies nodig gehad, en ook goed advies gekregen. De laatste tijd nauwelijks meer nodig (alleen 1e per jaar bij verlengen van contract).

Er heerst geen 9 tot 5 mentaliteit!

Juwelier Goudland

Vanaf het eerste contact met Alfasales is het wel duidelijk dat klantenservice voorop staat.

Sterke aftersales service

De ondersteuning van WebShopFactory is uitstekend.

Je krijgt vlug deskundig antwoord op je vragen.
Ook als iets niet kan binnen het pakket wordt dit eerlijk en duidelijk aangegeven.

DGS Games

In november 2014 besloot ik om mijn webshop te upgraden. Vanaf het eerste contact met Ton de Laaf, de sales manager van
Alfa Sales, heb ik een goed gevoel gehad. Daar ik een oude versie had...
Alfa Sales, heb ik een goed gevoel gehad. Daar ik een oude versie had was het installeren van versie 10 iets minder eenvoudig als verwacht. In samenwerking met Ton is het toch probleemloos verlopen. Service met een hoofdletter S!

Het bereikbaar zijn buiten kantooruren was voor mij heel makkelijk. Via Teamviewer werd helder uiteengezet hoe de nieuwe versie eruit ziet en werkt.

Ik heb wat opmerkingen gemaakt omtrent uitvoering van de prijzen bij de artikelen. Het zou prettig zijn om hiermee naar eigen inzicht te kunnen werken betreffende de layout.

Schoonschip

Goede hulp

Geen idee

nee, nog niet

nee nog niet

A & G Wooncomfort

Vanaf het begin prima geholpen