Deskundigheid
Nazorg
Bereikbaarheid
Communicatie

www.rc-specialist.nl

Ik ben alfred van dijk van www.rc-specialist.nl en heb sinds 2006 ShopFactory en ben van dag 1 super gemotiveerd en bovendien super makkelijk door deze software
maar niet alleen om de...
maar niet alleen om de software die trouwens erg makkelijk is voor iemand die bijna geen it ervaring no probleemo heeft en mocht er een probleem optreden waar je echt niet uitkomt word je perfect geholpen door ton ik ben zeer tevreden en wil een ieder aanraden die voor zich zelf wil beginnen of te starten om deze zeer goede hulp en pakket van ShopFactory aan te schaven
ik heb er naar het eerste jaar verkocht eerst via ebay al een hoop winst op geboekt
mijn dank aan de mensen van ShopFactory en ton deze heeft mijn altijd top geholpen

bedankt voor lezen en hoop dat ik jou ook enthousiast gekregen heb oom ook te starten met deze dit software pakket van ShopFactory

groetjes alfred van dijk

snel corect en begrijpen van problemen

voor mij niet gewoon top

Glas diverse

Ben zeer tevreden met dit bedrijf.

als ik bel word ik direct goed geholpen.

momenteel geen verbeterpunten.

Henry Broomans: PartsParts.nl

Totale ondersteuning bij het opzetten van de web winkel ervaren, deskundig advies en niet zo maar wat laten doen; Ton de Laaf is een ondersteuner die de klant ook remt en voor zich zelf beschermt,... Totale ondersteuning bij het opzetten van de web winkel ervaren, deskundig advies en niet zo maar wat laten doen; Ton de Laaf is een ondersteuner die de klant ook remt en voor zich zelf beschermt, betere After Sale is er niet.

Zie ervaringen met het bedrijf

Graag een email of notificatie als er een vernieuwde versie van de software uitgebracht is

E. Bonthuis - ServerOne

Alfa Sales is een zeer deskundig bedrijf en zeker een aanrader.

Alfa Sales is een zeer deskundig bedrijf en zeker een aanrader.

Creadrecht

Mijn ervaring met dit bedrijf is zonder meer geweldig een 10

Altijd bereikbaar , netjes , beleefd

Nee het is goed zo

Altoservices

Gemakkelijk telefonisch contact te krijgen, professionele ondersteuning en advies. Ze hebben een fantastische website voor mij gebouwd!

Snel te woord gestaan ook 's avonds, duidelijke afspraken, snelle levering.Toppie