Hoe klantvriendelijk vond u het personeel?
Vond u het makkelijk om te bestellen?
Kwaliteitscore producten

Particulier

Leveringsproblemen skantrae maar uiteindelijk na veel communicatie en geduld opgelost door Deurmarkt

Uw ervaring

Veel last gehad van meerdere uitgestelde leveringen van 8 skantrae deuren, logistieke communicatie kan beter gecommuniceerd worden richting de klant. Bestelproces verliep goed en aanpassingen aan de... Veel last gehad van meerdere uitgestelde leveringen van 8 skantrae deuren, logistieke communicatie kan beter gecommuniceerd worden richting de klant. Bestelproces verliep goed en aanpassingen aan de offerte werden snel verwerkt.

Jeroen

Tussentijdse feedback kan beter

Uw ervaring

Een betere informatie verstrekking van de status van de order kan beter. Website geeft leveren binnen een week, dit is niet het geval. Deuren zijn niet allemaal op voorraad, dan verwacht je een... Een betere informatie verstrekking van de status van de order kan beter. Website geeft leveren binnen een week, dit is niet het geval. Deuren zijn niet allemaal op voorraad, dan verwacht je een terugkoppeling dat levering verlaat is.

Simone van Wijk

Tevreden

Vriendelijke medewerkers en betrouwbaar

Sepp

Uw ervaring

de mensen zijn erg behulpzaam ook de bestelling ging goed het product was niet goed genoeg voor mij als je de handvat had gemonteerd zaten deze scheef en dat voor 90 E ik moest zelf aan de gang om... de mensen zijn erg behulpzaam ook de bestelling ging goed het product was niet goed genoeg voor mij als je de handvat had gemonteerd zaten deze scheef en dat voor 90 E ik moest zelf aan de gang om ze recht te maken . terug sturen kan ook maar wat krijg ik dan , weer scheef .

Emilie

Goed geholpen uiteindelijk

Uw ervaring

Bestellen ging goed, communicatie over de levertijd kan beter. uiteindelijk goed geholpen

Yvonne Domselaar, van

Heb nog niets ontvangen

Wacht op deuren!

Suzanne

Slechtste zaak ooit

Uw ervaring

We hebben meerdere dingen besteld en echt alles is misgegaan. Niet geleverd, onvindbare producten, verkeerde bestelling. Sommige dingen kunnen gebeuren, maar de manier hoe ze het afhandelen is... We hebben meerdere dingen besteld en echt alles is misgegaan. Niet geleverd, onvindbare producten, verkeerde bestelling. Sommige dingen kunnen gebeuren, maar de manier hoe ze het afhandelen is ronduit onprofessioneel en ontzettend onbeschoft. Niet naar zichzelf kijken, maar alles schuld bij de klant leggen, niet uitpraten. Echt verschrikkelijk.

Maarten van Denderen

Positief

Uw ervaring

Goede service, mooie deal kunnen maken. Zeer tevreden...

Hubo Heerde

Peter

Klantvriendelijk = Deurmarkt

Uw ervaring

Zeer vriendelijke medewerkers, correcte afhandeling en prima informatie