Levering kwam iets later binnen dan aangegeven: 2-4 dagen werden er uiteindelijk 5, maar product voldoet prima aan de verwachtingen! Kleuren zijn zoals op de foto, fijne stof en lange instopstrook... Levering kwam iets later binnen dan aangegeven: 2-4 dagen werden er uiteindelijk 5, maar product voldoet prima aan de verwachtingen! Kleuren zijn zoals op de foto, fijne stof en lange instopstrook is ook erg fijn.
Kussensloop is wel wat aan de grote kant.

Dekbed met rits rondom gekocht.
Topproduct en fijne katoen!

Prima en snelle levering en heel belangrijk mooie kwaliteit dekbedovertrekken!

Levering was snel, overtrek prachtig.
Levering was snel, overtrek prachtig.
Bij bestellen kies je maat maar die moest later nog keer gekozen worden. Dat was ik vergeten. Hoeslaken te klein, dus retour, na week nog geen geld retour. Op site staat, ik help u graag. App gestuurd , die werd gelezen maar er is nooit op gereageerd. Dus hoeslaken nu elders gekocht.

Bij de levering kreeg ik slechts de helft van wat ik had besteld en betaald. Na enige dagen wachten of het alsnog zou komen heb ik gebeld. Dan krijg je een telefoniste die van niets weet. Die... Bij de levering kreeg ik slechts de helft van wat ik had besteld en betaald. Na enige dagen wachten of het alsnog zou komen heb ik gebeld. Dan krijg je een telefoniste die van niets weet. Die belooft het door te geven. Weer enkele dagen wachten, weer niets. Weer bellen, andere telefoniste die van niets weet, ook die zal het doorgeven. En dan komt na enkele dagen de rest zonder enige toelichting .

Snelle levering. Bestelling snel en keurig afgehandeld