Komt erg persoonlijk en vriendelijk over. Snelle levering.

Natasha

Helaas geen reactie meer op mijn mailtjes en ook geen bericht over retour verwerking. Verkeerde maat overtrek ontvangen, maar het kost veel moeite om dit op te willen lossen met de winkel :(

Jannie

Ik kreeg een aanmaning tot betaling van teruggezonden goederen. Ergens is iets fout gegaan, maar dan gelijk dreigen met extra kosten wegens te laat betalen.....

Goede kwaliteit ! En dat is uiteindelijk het belangrijkste. Je verwacht vandaag de dag niet dat je er zo lang op moet wachten. Zet dat duidelijk op de website voordat je gaat bestellen. Wel zo... Goede kwaliteit ! En dat is uiteindelijk het belangrijkste. Je verwacht vandaag de dag niet dat je er zo lang op moet wachten. Zet dat duidelijk op de website voordat je gaat bestellen. Wel zo handig als je weet waar je aan toe bent en of je het niet beter elders kunt laten bezorgen. Logistiek! Het is 2021!
Maar, nogmaals, de kwaliteit is prima!

Levering goed.product netjes ritsen ingezet en goede product maar servies vind ik slecht 1 kussensloop van de Oilly beautiful mess 260 x220 is niet goed gestikt lussen aan de buitenkant en is... Levering goed.product netjes ritsen ingezet en goede product maar servies vind ik slecht 1 kussensloop van de Oilly beautiful mess 260 x220 is niet goed gestikt lussen aan de buitenkant en is scheluw kan het niet recht opvouwen .donderdag 13 mei ontvangen vrijdag gebeld verteld wat er gaande was zou het doorgeven en zou gebeld worden door Monique .maandag en dinsdag weer gebeld en nog steeds niets

Goede kwaliteit, goede prijs / prestatieverhouding en een snelle levering