Klantvriendelijk en behulpzaam

Prachtig product en goed verpakt, prijs aantrekkelijk, en mooi dat paypal gebruikt kan worden

Mooi product, scherpe prijs. Keurig verpakt.

Dekbed gekocht

Robin Klearkofer

Ten Cate Donzen 4 seizoenen dekbed die in de aanbieding was besteld. Na enkele werkdagen een vriendelijk telefoontje gekregen van Dhr. Barend Waardenburg Senior betreffende mijn bestelling en... Ten Cate Donzen 4 seizoenen dekbed die in de aanbieding was besteld. Na enkele werkdagen een vriendelijk telefoontje gekregen van Dhr. Barend Waardenburg Senior betreffende mijn bestelling en levertijd. Bestelde artikel was niet direct leverbaar dit vanwege de actie. Maar na een prettig gesprek te hebben gehad kreeg ik een goed advies om voor een grotere lengte maat te kiezen ivm mijn eigen lengte. Hier had ik mij eventjes in vergist. Door dit advies kon mijn bestelling wel direct verstuurd worden omdat deze maat nog wel op voorraad was. Donzen dekbed netjes ontvangen en ben er erg blij mee! Al met al een goede ervaring gehad met deze winkel en zou er zeker weer kopen.

Telefonisch: Goed en duidelijk advies over bestelde artikelen en levertijd.

evert

Prima ervaring, volgende keer weer.

duidelijke site

neen

Betrouwbaar en snelle levering

Lage prijs voor bekend merkartikel

Het product dat ik had besteld bleek niet aan mijn verwachtingen te voldoen. Ik heb het dan ook teruggestuurd. DekbedExpress heeft die uitstekend afgehandeld. Snelle en duidelijke communicatie.

De service is uitstekend.

Ik probeerde in eerste instantie te betalen via PayPal maar dat gaf steeds een foutmelding. Via Ideal was het geen probleem.

Magda

Wij zijn zeer tevreden voerde behandeling van onze bestelling en het door ons aangekochte product (dekbed)

Francien

Klantvriendelijk bedrijf

Snelle reactie op vragen,
Vriendelijk personeel die graag de problemen oplossen.

Duidelijker zijn over de levertijd

Reactie DekbedExpress.nl:

Helaas heeft dit Ten Cate actie-dekbed een nogal grillig verloop in bestellingen en kunnen wij en de leverancier niet altijd tijdig informeren over de levertijd, wij zullen ons best doen om dit in... Helaas heeft dit Ten Cate actie-dekbed een nogal grillig verloop in bestellingen en kunnen wij en de leverancier niet altijd tijdig informeren over de levertijd, wij zullen ons best doen om dit in de toekomst beter te communiceren.