Goede prijs redelijk snel leveren

Geen keuze om op een bezorgpunt te laten bezorgen

Martin d W

Perfect zelfs met mijn bestelling vanuit het buitenland

Snel en goed verpakt

Hieke

Prima service

Hele goede prijs kwaliteit verhouding en snelle levering

Hieke

De mailwisseling is niet altijd even helder, maar de levering is uiteindelijk beide keren OK gegaan

De prijs kwaliteit verhouding is helemaal prima.
We hebben voor schoonmoeder en onszelf een diervriendelijk heerlijk dekbed besteld en snel tot heel snel thuis ontvangen.
Aanzienlijk...
De prijs kwaliteit verhouding is helemaal prima.
Aanzienlijk goedkoper dan bij de Bijenkorf en internet bedrijven die deze geweldige kwaliteits dekbedden ook verkochten.
Beide dekbedden zijn van top kwaliteit voor een hele goede prijs!!

Bij de eerste bestelling in januari kregen we als antwoordmail dat het zo snel mogelijk (5 november) geleverd zou worden.
Bleek zoals gedacht een foutje te zijn :-)
Daarna ging het...
Bleek zoals gedacht een foutje te zijn :-)
Daarna ging het goed met de antwoordmailtjes en we ontvingen het dekbed 2 dagen nadat we het besteld hadden. Dus eind goed al goed .. heel snel !!

Snelle en goede levering keurig op de afgesproken tijd

Ga zo door

Het duurde ontzettend lang voor dat we het product uiteindelijk in huis hadden.

Snellere levering gewenst

Duidelijke website, netjes geleverd

communicatie over verwachte levertijd kan iets beter

Jenny

29 december 2 dekbedden besteld en betaald. 'S middags mail ontvangen dat de dekbedden niet voorradig zijn en dat nu de verwachtte overdag 4 januari is. Op 4 januari 09.08 uur zelf gemaild met de... 29 december 2 dekbedden besteld en betaald. 'S middags mail ontvangen dat de dekbedden niet voorradig zijn en dat nu de verwachtte overdag 4 januari is. Op 4 januari 09.08 uur zelf gemaild met de vraag of er al i ets definitiefs bekend is omdat ik niets meer gehoord had. 'S middags mail ontvangen dat de verwachte levertijd nu 10 januari is en excuses voor de vertraging. Op 9 jan. zelf gevraagd of er al iets definitiefs bekend is. Antwoord is, vandaag worden de dekbedden geproduceerd en de producent (Ducky Dons) gaat ze rechtstreeks naar ons opsturen en ik kan ze donderdag de 11e verwachten. Donderdag om een track en trace gevraagd maar hier geen reactie op ontvangen. Vrijdag de 12e de dekbedden ontvangen.

Prijs van het gekochte product

De communicatie kan wat beter. Niet wachten tot de klant vraagt maar zelf de klant sneller op de hoogte stellen dat de levertijd weer later is geworden.

Nvt

Nvt