Angelique Sanderse

Prima bedrijf

Goeie prijs

Nvt

R. van den Berg

Heel behulpzaam. Ondanks dat het dekbed niet op voorraad was heeft het bedrijf zich erg ingespannen om het heel snel te leveren.

Was goede informatie over warmte en zwaarte van het dekbed

betreft niet het bedrijf maar wel de fabrikant van het dekbed Silvana (100% eendendons): verrukkelijk licht en warm dons. Wel twee verbeterpuntjes: door het van satijn geweven tijk glijdt het... betreft niet het bedrijf maar wel de fabrikant van het dekbed Silvana (100% eendendons): verrukkelijk licht en warm dons. Wel twee verbeterpuntjes: door het van satijn geweven tijk glijdt het makkelijk iets uit het overtrek en een lichte geur van eend.

Wester

Goede prijs, service en product

Reactiesnelheid en oplossingsgerichtheid na foute levering

Status bestelling actief aangeven. Nu na twee weken 'ongeduldig' geworden.

Willie Schoenmakers

Fantastisch

Goede service en communicatie

n.v.t.

Roderick

Bezorging was langzaam. Product werd alleen maar opgestuurd nadat ik zelf vroeg waar hij bleef. Communicatie was niet bestaand.

goedkoop

alle andere punten. Geen informatie over wanneer producten bezorgd konden worden. Geen antwoorden op vragen.

Reactie DekbedExpress.nl:

Deze niet alledaagse 260 x 220 versie van een Vandyck dekbed hadden wij niet direct uit voorraad leverbaar. Helaas was de communicatie vanuit Vandyck niet erg duidelijk en konden wij het dekbed pas... Deze niet alledaagse 260 x 220 versie van een Vandyck dekbed hadden wij niet direct uit voorraad leverbaar. Helaas was de communicatie vanuit Vandyck niet erg duidelijk en konden wij het dekbed pas na 11 dagen verzenden. Excuses voor de trage levertijd en de slechte communicatie vanuit onze kant.

Linda

Bestelling goed verlopen, levertijden op website vermelden zou prettig zijn.

Goede prijzen, netjes verpakt, duidelijk, makkelijke website

Informatie geven over de order, hoewel ik op voorhand al nagevraagd had of mijn gekozen product op voorraad was zou het toch prettig geweest zijn als dit nogmaals vermeld werd na bestelling. Ik heb... Informatie geven over de order, hoewel ik op voorhand al nagevraagd had of mijn gekozen product op voorraad was zou het toch prettig geweest zijn als dit nogmaals vermeld werd na bestelling. Ik heb order en factuur via mail gekregen maar daarna was het radiostilte. In de mail stond ook niets over de levertijd. Ondanks alles werd het dekbed eerder geleverd dan verwacht dus dat was een pluspunt, maar had het fijn gevonden als er na de bestelling nog een bericht was gekomen met uw order is niet op voorraad. Dit geeft een vertrouwer gevoel

Lisanne

Bestelde dekbed kwam later dan verwacht (levertijd werd op website niet vermeld dus maakte ik de foutieve aanname dat het product op voorraad was), maar netjes verpakt aan. Productinformatie is... Bestelde dekbed kwam later dan verwacht (levertijd werd op website niet vermeld dus maakte ik de foutieve aanname dat het product op voorraad was), maar netjes verpakt aan. Productinformatie is voldoende maar niet helemaal volledig. Communicatie over vertraagde levering is netjes verlopen.

Productinformatie is duidelijk en vrij volledig. Ik miste wel de informatie over keurmerken.

Voorraadinformatie en informatie over de levertijd moeten beter.

Rik

Ondanks de vertraagde levering heel nette levering.

Vriendelijkheid bij communiceren, snelheid van leveren (nadat leverancier het dekbed had geleverd), prijs

Jullie mogen iets proactieve informeren