Simone

Last minute aangevraagd (14:39) en binnen 2 uur geleverd! Super

C.

Fruitmand besteld voor een uit het ziekenhuis ontslagen persoon. Volgende dag kreeg ik bericht dat fruitmand tussen 19 en 22.30 uur bezorgd zou worden waarna ik direct spijt had (na ontslag uit... Fruitmand besteld voor een uit het ziekenhuis ontslagen persoon. Volgende dag kreeg ik bericht dat fruitmand tussen 19 en 22.30 uur bezorgd zou worden waarna ik direct spijt had (na ontslag uit ziekenhuis is 22.30 uur wat mij betreft onacceptabel). 3 dagen later was mand nog steeds niet bezorgd met inadequate berichtgeving in de tussentijd. Na 3 dagen was persoon heropgenomen en heb ik de bestelling geannuleerd. Dit ging in tegenstelling tot de bezorging makkelijk.

Reactie DeBloemist.nl:

Bedankt voor uw feedback, Vervelend dat het niet goed is gegaan met de bezorging van je order. We hadden je order op tijd meegeven met de bezorgdienst, helaas is er bij de vervoerder iets mis... Bedankt voor uw feedback, Vervelend dat het niet goed is gegaan met de bezorging van je order. We hadden je order op tijd meegeven met de bezorgdienst, helaas is er bij de vervoerder iets mis gegaan. Er vervelend! Wat betreft de levering in de avond, je kunt altijd kiezen voor een overdag levering, behalve als je besteld voor de zelfde dag of bijvoorbeeld op zondag met bezorgdatum maandag. Deze last minute bestellingen worden in de avond geleverd, kies je voor een latere bezorgdatum dan kun je altijd kiezen voor overdag bezorgen. Wat betreft het annuleren, we begrijpen heel goed dat de bezorgdienst een verlengstuk van onze service is. Mocht het een keer niet goed gaan dan zoeken we naar een gepaste oplossing voor onze klant.

geen bedrijf

Het gaat helemaal niet over bloemen maar over een fruitschaal

Arjan

Geen fijne ervaring. Dag van bestellen 11:52 volgende dag zou het bezorgd worden. Moet ik vervolgens aan het einde van de dag er zelf achteraan, waar het is en of het is afgeleverd. Krijg pas weer... Geen fijne ervaring. Dag van bestellen 11:52 volgende dag zou het bezorgd worden. Moet ik vervolgens aan het einde van de dag er zelf achteraan, waar het is en of het is afgeleverd. Krijg pas weer een dag later een reactie.
Helaas beveel ik deze webshop niet aan door slechte communicatie. En vervolgens een bezorger die het aflevert bij een ander adres terwijl de hele dag er iemand thuis was.

Helaas ook na contact en de excuses van het bedrijf en de belofte dat het snel en een extra grote bos zou zijn. Is ook dat tegen gevallen. Ze kwam met het excuus dat het op een heel ander adres is afgegeven.. en dat was het dan, hier uw bos bloemen. Voor mijn gevoel was het nog kleiner dan dat ik had besteld..

Islami sviakauri

Wery bad, There was not enough fruit for 3 people, not enough for 20 people at all

Reactie DeBloemist.nl:

Hartelijke dank voor jou feedback.
Hartelijke dank voor jou feedback.
Wat vervelend om te vernemen dat de geleverde fruitkist niet naar wens is. Via de mail hebben wij geprobeerd in contact te komen om te vragen wat er precies niet goed is aan de fruitmand. Helaas hebben wij geen reactie ontvangen via de mail.
De fruitkist die jij hebt besteld is een kist voor 20 personen. Er zit 1,5 stuk fruit per persoon in dit betekend in totaal 30 stuk fruit. Hier is ook het bedrag van de fruitmand naar.
Deze boxen zijn om bijvoorbeeld bij een bedrijf neer te zetten. Zodat mederwerkers 1 á 2 stuks fruit kunnen pakken. Uit jouw feedback maak ik op dat je 300 stuks fruit voor het betaalde bedrag van €32,50 verwachte, dit lijkt mij niet echt realistisch
Team deBloemist.nl
Many thanks for your feedback.
We are sorry to hear that the fruit box you received is not to your liking. We have tried to get in touch via email to ask what exactly is wrong with the fruit basket. Unfortunately we have not received a response via email.
The fruit box you ordered is a box for 20 people. There is 1.5 piece of fruit per person, which means a total of 30 pieces of fruit. Here is also the amount of the fruit basket to.
These boxes can be placed at a company, for example. So that employees can grab 1 or 2 pieces of fruit. From your feedback I gather that you expected 300 pieces of fruit for the amount paid of €32.50, this does not seem very realistic to me
Yours sincerely,
Team deBloemist.nl

M vd Meij

Goeie ervaring. Levering op tijd en snel. Prima!
Ga zo door

Wiebe Jelsma

Wat slecht. Adverteren met op moederdag voor 12 uur besteld dezelfde dag bezorgd, €7,48 betalen voor bezorgkosten voor die service.....maar op moederdag geen bloemen bezorgd en ook geen enkel... Wat slecht. Adverteren met op moederdag voor 12 uur besteld dezelfde dag bezorgd, €7,48 betalen voor bezorgkosten voor die service.....maar op moederdag geen bloemen bezorgd en ook geen enkel bericht. Ondertussen wel € 36,22 verder en geen enkel bloemetje gezien!!