Montage
Kwaliteit offerteaanvraag

Ten Dam

Erg tevreden over de service en vlotte afhandeling! Ik zou het iedereen aanraden!

Service en klantvriendelijk

Stouco consultance bv

Geen klachten

Herbert

Telefonische om advies gevraagd. Hierbij werd ik keurig met deskundig advies te woord gestaan.

Het advies is een sterkpunt. Ik zal jullie gaan aanbevelen.

Peter Hendriks

De prijs kwaliteit verhouding van de garagedeuren is erg goed! Goedkopere deuren heb ik niet kunnen vinden op internet. Ook was de service van de dames De Rooij prettig. Snelle reacties en altijd... De prijs kwaliteit verhouding van de garagedeuren is erg goed! Goedkopere deuren heb ik niet kunnen vinden op internet. Ook was de service van de dames De Rooij prettig. Snelle reacties en altijd telefonisch beschikbaar om technische vragen te beantwoorden. Al met al ben ik erg blij met mijn garagedeur.

themmen

De Rooy heeft mij zowel telefonisch als persoonlijk heel prettig geholpen. Een mooie garage deur voor een goede prijs.

De persoonlijke aandacht vondt ik prettig. goede website en prima service.

De monteurs kwamen van heel ver... is het misschien een idee mensen uit het noorden te vragen?

Reactie De Rooij Garagedeuren:

Bedankt voor uw positieve feedback! We werken met monteurs uit heel Nederland, soms komt het planmatig zo uit dat een monteur van ver moet komen. De montageprijs blijft hierdoor ongewijzigd.

P. Younes

Zeer goede ervaring. Lekker vlot en ervaren mensen die weten waar ze over praten! Hebben me heel goed geholpen en mee gedacht. Ook de communicatie was erg goed en vooral snel, zowel voor als na de... Zeer goede ervaring. Lekker vlot en ervaren mensen die weten waar ze over praten! Hebben me heel goed geholpen en mee gedacht. Ook de communicatie was erg goed en vooral snel, zowel voor als na de aankoop van mijn garagedeuren.

prijs en communicatie! Erg klantvriendelijk.

Mijn deuren zijn geleverd met de nieuwe aandrijf riem ipv het ouderwetse ketting systeem. Hierdoor is de deur veel stiller dan ik had gedacht.

Dit verbeterpunt werd nog niet op de...

Dit verbeterpunt werd nog niet op de website vermeld en was dus een aangename verrassing voor me.

martijn

Goed en netjes. maar antwoord op mail moet veel sneller.
betaling met pin bij aflevering. zal een uitkomst zijn

montage was erg snel en professioneel.

antwoord op mail moet veel sneller.
betaling met pin bij aflevering. zal een uitkomst zijn

Reactie De Rooij Garagedeuren:

Bedankt voor uw reactie. We proberen onze (potentiele) klanten altijd binnen een dag te antwoorden. In enkele gevallen als er bijv. onderdelen moeten worden gecalculeerd, of als er een weekend... Bedankt voor uw reactie. We proberen onze (potentiele) klanten altijd binnen een dag te antwoorden. In enkele gevallen als er bijv. onderdelen moeten worden gecalculeerd, of als er een weekend tussen zit (dan zijn we gesloten), kan het wat langer duren.
Wat betreft de betaalmogelijkheden bij montage: u heeft ook de mogelijkheid om het bedrag per bank over te maken. Voor een pinmogelijkheid bij de monteur wordt aan gewerkt.

B. Heersink

Bij bezichtiging van de garagedeur op het bedrijf vriendelijk en vakkundig te woord gestaan.

Goede en duidelijke informatie op de website

nee