Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Bakker

Chomphunut

Geweldig, snel geleverd en leuk verpakt

Patricia van der Wijk

Producten vindbaar op de website

vindbaarheid van producten

Snelle levering, goede kwaliteit

Snelle levering, goed materiaal

Coby van Regteren/Happynatureshop.nl

Zeer goede producten

Groot assortiment, goede producten en mooie regeling voor bedrijven.

brookman

Goede levering en fijne producten

goede levering

Sophie

Het heeft even geduurd voordat het geleverd werd en heb zelf moeten vragen naar de T&T. Verder was het pakket goed verpakt

Verpakking

Reactie SoapQueen Europa:

Deze order werd zeer vlot en tijdig volgens afspraak verstuurd. De klant heeft gekozen voor een verzenddatum van 3 tot 6 werkdagen. De order werd de volgende werkdag reeds verstuurd. (sneller dan... Deze order werd zeer vlot en tijdig volgens afspraak verstuurd. De klant heeft gekozen voor een verzenddatum van 3 tot 6 werkdagen. De order werd de volgende werkdag reeds verstuurd. (sneller dan afgesproken)
Echter kon PostNL de drukte niet aan tijdens de Sinterklaas dagen.
De Track & Trace ligt buiten onze macht en wordt verstuurd door PostNL.
Daarom hebben we de klant goed van te voren geïnformeerd: "Op dit moment, is er zoals ieder jaar tijdens deze periode, een opeenstapeling van pakketten in de PostNL depots. Het kan helaas tot enkele dagen duren voordat een pakket aan de beurt is".

zeepvanmarian

Geur magnolia veranderd dus had niet wat ik wist niet lekker meer, heel jammer, was zuur dus weggegooid, zonde van het geld

snelle reactie

Reactie SoapQueen Europa:

Dit is niet correct. De geleverde geur was perfect in orde en zeker niet zuur. We hebben mailcontact gehad en uitgelegd dat deze niet meer dezelfde is dan voorheen doordat de oude producent tijdens... Dit is niet correct. De geleverde geur was perfect in orde en zeker niet zuur. We hebben mailcontact gehad en uitgelegd dat deze niet meer dezelfde is dan voorheen doordat de oude producent tijdens de Corona crisis failliet is gegaan. De nieuwe Magnolia van de nieuwe producent is van hoge kwaliteit maar ruikt gewoon anders dan de oude.
Smaken verschillen! Sommige klanten vinden de nieuwe geur beter en andere dan weer juist niet. Gezien de grote ontevredenheid van deze klant, is het niet meer mogelijk om bestellingen te plaatsen bij SoapQueen. Zo kunnen we verdere ontevredenheid voorkomen.

Synthia

Uitgebreid assortiment en informatie producten

Edy Smetsers

Al jaren lang ben ik er een tevreden klant,eerlijke prijzen ,goede kwaliteit en duidelijk gelabeld,en snele levering zoals elke keer,gewoon een goede web winkel

Goed gelabeld en snelle levering