Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Aggie Wijnands-Janssen

Geweldige producten

Veel keuze. Goede prijs kwaliteit verhouding

Zeephuis

Fijn zakendoen met SoapQueen. Prima service, snelle levering, goed en degelijk verpakt, snelle reactie op vragen.

Prima aanbod, prima service.

Nuts of Nature

Klantvriendelijk en behulpzaam

Goede producten en juiste informatie op de website.

mk

Makkelijk bestellen en goede service

veel info op de website

JnP Health by nature

Prijs kwaliteit top producten en snelle levering

kwalitatieve goede producten

Teodora Aleksieva

Not happy at all. The quality is really not the best while the price is so much more expensive than other good quality products. ( like 4 times more expensive) When I wanted to cancel my order they... Not happy at all. The quality is really not the best while the price is so much more expensive than other good quality products. ( like 4 times more expensive) When I wanted to cancel my order they requested 25% cancellation fee. Saying that they made a special order for me (which I didn’t ask them to do, i just ordered what was available according to the website ) after this they couldn’t even send everything at the same time because they didn’t have it saying they don’t need it?!?! Also they send the products in wine boxes?! Totally unprofessional shop

Cant think of any

Reactie SoapQueen Europa:

Mevrouw Teodora Aleksieva kan beter eens goed de spiegel kijken voordat ze gaat klagen.
Deze klant met een zeer amateuristisch karakter had een zakelijke bestelling geplaatst van 1.000 vellen van onze duurste variant water oplosbaar papier.
Deze duurdere vellen verkopen we niet zo vaak dan de goedkopere vellen. We hadden net niet genoeg voorraad in verband met onze versheid garantie. Teodora had nogal haast, dus hebben we snel een extra order gedaan bij de producent.
Enkel dagen later wou ze de order annuleren. Volgens de zakelijke koopovereenkomst waar ze mee akkoord is gegaan, worden er dan inderdaad zeer terecht annuleringskosten berekend. Ze vond het geen probleem en wou de order toch laten doorgaan. Achteraf gezien was ze daar blijkbaar niet eerlijk in geweest, gezien deze flauwe beoordeling.
In verband met ons duurzame en ecologische verpakkingsbeleid gebruiken we zoals aangegeven op de website 90% hergebruikte dozen.
INFO: https://www.online-zeepwinkel.nl/c-3481365/eco-vriendelijke-verpakking/
Dit is in de eerste plaats een milieubewuste keuze omdat er dan minder bomen gekapt dienen te worden. Het is tevens ook flink kosten besparend waardoor dit ook mee werkt om de prijzen zoveel mogelijk te kunnen drukken.
We nemen wel in overweging om de klant in de toekomst zelf te laten kiezen tussen wel of niet milieu bewust verpakt. Uiteraard wordt de milieubewuste keuze dan goedkoper.

Particulier

Bedankt voor de snelle levering

Er is bij elk artikel genoeg keuze....

imkerijdebijdrage@gmail.com

Snel geleverd, goed ingepakt

Makkelijk om te vinden

Nancy

Prima en snelle service

Snelheid

Marielle Veenstra

Ik ben erg tevreden. Snelle levering en snelle reacties op vragen.

Fijn aanbod