Deskundigheid
Nazorg
Prijs
7.8/10
Communicatie

Gastvrij, zorgvuldig, deskundig, zeer klantgericht, aandacht voor de individuele klant, goede producten.

Gastvrij en aandacht voor de individuele klant.

Marlies Grootenboer

Uitstekend

Goede ervaring met het bedrijf

vriendelijk, gastvrij

nazorg bij permanente make up, communiceren dat het pijnlijk kan zijn, en nog meer
de nadruk op leggen dat men de verdovende crème vooraf aan de behandeling aan moet brengen en via de huisarts is te verkrijgen

Goed en schoon beautycentrum

Gezellige medewerkers

Nvt

Alice van Welie

Uitstekend ! Zeer goede sfeer en vriendelijk personeel Bovendien zeer professioneel!

Deskundig en klantvriendelijk personeel

vriendelijk, kleinschalig, schoon, deskundig

Ik ben voor een ooglidcorrectie geweest.
Over het eindresultaat ben ik heel tevreden. Ik denk wel dat er in de voorlichting erg makkelijk over wordt gedaan.
Na 2 weken ben ik weliswaar...
Ik ben voor een ooglidcorrectie geweest.
Na 2 weken ben ik weliswaar weer aan het werk gegaan maar toen vroegen echt heel veel mensen of ik een allergie had :-).
Ik denk dat het belangrijk zou zijn om meer voorlichting te geven over hoe het herstel van de oogleden is. Dat heb bijvoorbeeld best lang rood blijft en hoe je dat zou kunnen camoufleren enz.

Goede ervaringen met behandelingen en medewerkers. Ga al 12 jaar met plezier voor behandeling die tevens ontspanning geven. Heerlijk!

Zeer attente medewerkers en persoonlijke aandacht vanuit het bedrijf bij bijzondere gebeurtenissen, zoals zoveel jaar klant.
Behandelingen zijn altijd zorgvuldig, ontspannen. Sfeervolle...
Behandelingen zijn altijd zorgvuldig, ontspannen. Sfeervolle locatie, schoon en netjes.

Monique Keller

Ik ben hier geweest ivm het weghalen van een grote harde gerstekorrel.