Deskundigheid
7.8/10
Communicatie

Ik ben zeer tevreden.

Vriendelijkheid ,Interesse.

Allemaal hele aardige meiden, goede uitleg en heerlijke behandelingen.

Leo Bakker

Goed zicht na behandeling

goede uitleg, patient wordt tijdens de behandeling op de hoogte gehouden van de werkzaamheden.

m.n. voor (harde) contaclenzen, communiceer dat het wel tot 3 mnd. na de behandeling kan duren voordat men weer de lenzen snel kan verwijderen, aangezien de oogranden nog op gezwollen zijn.

Ik heb een laser behandeling gehad en de microdermabrasie behandeling.

Jullie komen erg proffesioneel over

Ik vind het erg vervelend dat tijdens en na de behandeling mij allerlei producten worden opgedrongen. Ook al geef ik aan dat ik er geen geld voor heb.

Marjan

Vriendelijk personeel, deskundige behandeling (permanente oog make-up)

Je krijgt binnen een bepaalde termijn een herhalingsbehandeling met korting. Het zou prettig zijn als je voor deze termijn verstrijkt een herinnering ontvangt.

Ooglid correctie

D.V.A. de la Fosse

Een allesbehalve prettige ervaring.

Neen.

De gehele procedure van nazorg is een punt van aandacht. Er is geen beleving naar de klacht van de klant. Ik heb sinds de operatie op 14-10-2015 last van een branderig gevoel in beide ogen. Dat is... De gehele procedure van nazorg is een punt van aandacht. Er is geen beleving naar de klacht van de klant. Ik heb sinds de operatie op 14-10-2015 last van een branderig gevoel in beide ogen. Dat is dus nu 4 maanden lang. Ook de pijn aan de oogkassen gaat niet over.

Francisca fok

Uitstekend personeel goede behandeling gehad goede nazorg prima aanrader!!

Super fijne ambiance en erg vriendelijk personeel!

Geen idee

Plekjes in gezicht weg laseren

Cathelijne Blom

Ik heb mijn wenkbrauwen laten tattoeren bij Tamara. Zij gebruikte de 3d hairstroke techniek. De eerste paar keren is die erg uitgevallen en door mijn snel vernieuwende huid viel de behandeling erg... Ik heb mijn wenkbrauwen laten tattoeren bij Tamara. Zij gebruikte de 3d hairstroke techniek. De eerste paar keren is die erg uitgevallen en door mijn snel vernieuwende huid viel de behandeling erg tegen. Dit is besproken met Tamara. Tamara heeft enorm de tijd en de moeite genomen om haar uiterste best te doen. Ik mocht 4 keer terug komen voor een na behandeling zonder iets extra's te betalen. De tattoege ziet er nu prachtig uit en de service bleef enorm vriendelijk. Een enorm probleem-oplossend bedrijf!

- Goede kennis van medewerkers
- Goede communicatie

- Misschien iets meer luisteren naar de wens van de klant.