Deskundigheid
Prijs
7.8/10
Communicatie

Irene

Ik kom al jaren bij de Mariannehoeve en sinds de laatste paar jaar bij Elise. Ik word altijd vriendelijk en deskundig geholpen. Ondanks het feit dat ik inmiddels niet meer in Papendrecht woon, blijf... Ik kom al jaren bij de Mariannehoeve en sinds de laatste paar jaar bij Elise. Ik word altijd vriendelijk en deskundig geholpen. Ondanks het feit dat ik inmiddels niet meer in Papendrecht woon, blijf ik hier komen. Dus, dat zegt wel iets over mijn klanttevredenheid;-).

ILONKA WOUSTRA

Ik kom nu inmiddels een jaar of 3 bij de Mariannehoeve en heb o.a. gezichtsbehandelingen, pedicure, fractional liften en het laseren van 2 kalknagels.

Het is een zeer professioneel bedrijf waar zeer professionele werknemers werken.
Elise en Jaimie, waar ik regelmatig voor mijn behandelingen kom, zijn vriendelijk, hebben een luisterend oor en zijn zeer deskundig! Chapeau voor hen beiden.

N.v.t.

Annalies Didden

Vanaf het begin kom ik al bij De Mariannehoeve in Papendrecht. Bij binnenkomst voel je al de prettige sfeer en ga ik in de relaxstand. Lekker genieten!

Sinds Elise van der Plaat...

Sinds Elise van der Plaat werkzaam is bij De Mariannehoeve is zij 'mijn' vaste schoonheidsspecialiste. Elise is vakkundig en geeft goed advies. Sinds zij de opleiding voor het geven van bindweefselmassage heeft gevolgd is dit een vast onderdeel van de mijn behandeling geworden. Heerlijk! Op haar aanraden heb ik ook de stap durven zetten om door Tamara mijn wenkbrauwen te laten doen (permanente make-up). Met het resultaat ben ik nog steeds super blij.

Vakkundig, persoonlijk, correct, hygiënisch, vernieuwend.

Op dit moment zou ik het niet weten.

Sylvia

Wat ben ik blij met mijn pmu (eye-liners)! Ideaal met sporten en als ik 's ochtends geen zin heb er veel werk van te maken. Ik was eerst bang voor een onnatuurlijke, harde lijn. Elise heeft dat goed... Wat ben ik blij met mijn pmu (eye-liners)! Ideaal met sporten en als ik 's ochtends geen zin heb er veel werk van te maken. Ik was eerst bang voor een onnatuurlijke, harde lijn. Elise heeft dat goed opgepakt en heeft het rustig opgebouwd. Daardoor (en omdat mijn huid de kleurstof iets minder goed vasthoudt) waren drie behandelingen nodig, met een prachtig natuurlijk resultaat 👍. En zonder gezeur over bijbetalen. Onlangs heb ik de pmu weer door haar laten bijwerken (mooie aanbieding als je dat binnen een jaar laat doen!). Ik heb ook over wenkbrauwen gesproken, maar mij werd uitgelegd dat dat bij mijn lichte haarkleur geen alternatief voor verven te zijn. Ik was erg blij met dat eerlijke advies, dat mij een teleurstelling en veel geld bespaarde.

Quakernaat

Ik ben al jaren vaste en tevreden klant bij de Mariannehoeve. Ik heb een litteken op mijn bovenlip en daardoor liep mijn liplijn ongelijk. Elke ochtend tekende ik dit met een lippotlood gelijk, maar... Ik ben al jaren vaste en tevreden klant bij de Mariannehoeve. Ik heb een litteken op mijn bovenlip en daardoor liep mijn liplijn ongelijk. Elke ochtend tekende ik dit met een lippotlood gelijk, maar door de dag heen vervaagde dat, zeker op vakantie of na sporten. D.m.v. permanente make-up is ziet het er nu heel natuurlijk mooi uit en als je het niet weet zie je niet dat mijn lip 'anders' is. Het heeft nu een mooi strakke symmetrische contour, zonder dat het er te 'opgemaakt' uitziet en dat is precies wat ik graag wilde. Alsof ik van nature mooie volle lippen heb. En zo ziet het er nu ook echt uit! Door een chemische peeling die ze ooit in het ziekenhuis op mijn bovenlip hebben gedaan om het gladder te krijgen, zit daar nu geen pigment meer, waardoor de huid daar altijd witter was dan op de rest van mijn gezicht. Zelfs dat is door permanente make-up in huidskleur nu een stuk verbeterd. Alle lof voor Tamara! Zij heeft mij al jaren met grote vakkundigheid en voorzichtigheid geholpen; "liever rustig opbouwen en tijdens een kosteloze nabehandeling bijwerken, dan teveel in één keer zetten". Omdat mijn lip ook wat vlak wat aan de 'litteken'kant heb ik op aanraden van Tamara ook een lipfiller laten zetten bij dr. Alice vd Linden, de kosmetisch arts bij de Mariannehoeve. Net toen ik dacht dat het niet beter kon, heeft zij het nóg beter kunnen krijgen. Ik ben echt heel blij met het resultaat. Het fijne bij de Mariannehoeve is ook dat ze alle disciplines in huis hebben en door elkaar aan te vullen en samen te werken, komen ze tot de gewenste resultaten. Ik heb ook een aantal keren een laserbehandeling ondergaan wegens pigmentvlekken en dat werkte ook erg goed. Inmiddels ben ik fan van de Mariannehoeve, dus als ik iets nodig heb, bv goede verzorgingsproducten, dan laat ik me graag daar adviseren. Het is een mooie locatie en een prettige sfeer, alles ziet er schoon en netjes uit. Je kunt altijd rekenen op een warm ontvangst en ze gaan discreet met je gegevens om.

- klantvriendelijk
- respectvol
- meedenkend
- goed advies
- zeer deskundig
- mooie locatie en pand
- rustgevende entourage
- snelle reactie op mail of...
- klantvriendelijk
- respectvol
- meedenkend
- goed advies
- zeer deskundig
- mooie locatie en pand
- rustgevende entourage
- snelle reactie op mail of bellen
- samenwerken met elkaar om de gewenste resultaten te bereiken (soms is er meer dan één specialisme nodig en het is fijn dat ze daarin meedenken, ipv alleen te denken vanuit hun eigen specialisme)

Heb ik niet! Alles is tot nu toe altijd volledig naar wens verlopen.

Sharmila

Gister mijn wenkbrauwen (permanente make-up) laten doen. Het was weer nodig om die even te update. Het is erg goed gelukt en mijn wenkbrauwen springen er weer uit. Ik ben geholpen door Elise uit... Gister mijn wenkbrauwen (permanente make-up) laten doen. Het was weer nodig om die even te update. Het is erg goed gelukt en mijn wenkbrauwen springen er weer uit. Ik ben geholpen door Elise uit Rijswijk.

Als je ze belt en ze zijn niet in de gelegenheid om op te nemen, wordt je altijd terug gebeld. Dus super klantvriendelijk. Het is altijd super schoon, dus hygiëne is uitstekend.
Elise werkt...
Elise werkt erg secuur👍🏻👏🏻👌🏼

Kon op de site niet zo goed vinden waar ik feedback kon geven.
Maar uiteindelijk gelukkig gevonden 😁

om alles uit te leggen en mijn vragen te beantwoorden voordat ik de behandeling door liet gaan. Ik heb permanente make-up (wenkbrauwen) laten zetten bij Elise. Zij heeft alle tijd genomen
Ik ben zeer tevreden over het resultaat!

Professioneel, luister goed naar je wensen, hygiënisch en klant vriendelijk.

n.v.t

Gisteren voor de tweede keer mijn wenkbrauwen laten doen door Tamara. 2 jaar geleden voor de eerste keer, vond het eng en zag er tegenop. Na een informatief consult durfde ik een afspraak te maken.... Gisteren voor de tweede keer mijn wenkbrauwen laten doen door Tamara. 2 jaar geleden voor de eerste keer, vond het eng en zag er tegenop. Na een informatief consult durfde ik een afspraak te maken. Fantastisch resultaat, was er heel blij mee en gisteren dus voor de 2e keer. Warm welkom, je bent geen nummer. Erg fijn.

Inmiddels ook een paar keer een schoonheidsbehandeling gehad bij Inge, dezelfde ervaring! Kundig, professioneel!

Klant- en servicegerichtheid bij alle medewerkers. Aan de telefoon, aan de receptie, de schoonheidsspecialistes. Men gaat zorgvuldig met je om, goede informatie, vriendelijke en zeer correcte... Klant- en servicegerichtheid bij alle medewerkers. Aan de telefoon, aan de receptie, de schoonheidsspecialistes. Men gaat zorgvuldig met je om, goede informatie, vriendelijke en zeer correcte benadering.

Tips: was wat moeilijk om op de website te vinden waar ik mijn review kon schrijven, misschien handig dat wat meer vindbaar te maken? :-)

Ik ben voor mijn wenkbrauwen geweest & ik ben heel erg tevreden!! Ben geholpen door Tamara

Klantvriendelijk
Werken netjes
Heel erg precies & goed te werk

Geen verbeterpunten

Astrid

Sinds november 2018 ben ik klant geworden. Op advies van iemand heb ik wenkbrauwen hairstrokes (permanente make-up) laten zetten. En ben er zeer tevreden over. Ik heb duidelijke uitleg gehad en er... Sinds november 2018 ben ik klant geworden. Op advies van iemand heb ik wenkbrauwen hairstrokes (permanente make-up) laten zetten. En ben er zeer tevreden over. Ik heb duidelijke uitleg gehad en er wordt goed naar je geluisterd. Ik heb inmiddels ook een microdermabrasie behandeling gehad. Ook daar heb ik duidelijk uitleg over gehad. Ik ben beide keren geholpen door Elise. Een zeer vriendelijke schoonheidspecialiste die haar vak verstaat. Ook staat hygiëne hoog in het vaandel bij deze kliniek.

Schoon en hygiënisch. Luisteren naar de wensen van de klant. Vriendelijk en professioneel personeel.