Deskundigheid
Prijs
7.8/10
Communicatie

Lina van der Linden-Treure

Heel goed. Alleen erg prijzig, ook de producten.

Goede communicatie. Als er iemand ziek is, wordt je opgebeld om te vragen of je door iemand anders geholpen wil worden of eventueel een ander tijdstip.

Misschien de prijzen iets aanpassen.

Goede klantgerichte organisatie

tijd en aandacht voor de klant

vind de ontvangstruimte en de locatie waar je moet afrekenen wat kil

Marjanne Mulder

Ik kom hier een paar keer per jaar voor een hot-stone massage, andere behandelingen niet

Het is altijd fijn als ze adviseren om eerder te komen, zodat je verwend wordt met thee of koffie en dat dit zelfs daarna wordt aangeboden.

Verder respecteren ze het als je geen...

Verder respecteren ze het als je geen behoefte hebt aan praten, is voor hun misschien wat ongezellig, maar ik ervaar dit als prettig.

Nee, op dit moment jammer dat ze te maken hebben met zieke en zwangere collega's zodat je langer moet wachten op een afspraak, maar alle begrip hiervoor

Laser behandeling voor kalk nagels en ontharing rug.

Desiree Timmers

Zie onder

Ik word al jaren heel goed geholpen door Brigitte , voor mij is zij de reden dat ik steeds terug kom.
Nu ze met verlof is ben ik ook niet zeker of ik blijf komen of dat ik pas weer kom als Brigitte er weer is.

voor mij persoonlijk geldt dat ik geen prettig gevoel heb bij de eigenaar van het bedrijf. Dat heb ik bij de eigenaresse wel.
Het is wel verbeterd , voorheen als ik belde en hij ( ik ben zijn...
Het is wel verbeterd , voorheen als ik belde en hij ( ik ben zijn naam even kwijt,excuus) nam op dan hing ik op en belde ik later wel.
Ik ervaarde het als heel stug en star , niet warm. Dat is misschien een aandachtspuntje.
Ook het "verwennen"van de vaste gasten zou wat meer mogen naar mijn mening.
Ik kom nu 7jr bijj de Mariannehoeve , om de 8 weken voor een behandeling welke met 10x afdoende zou zijn .
Het mag duidelijk zijn dat het gewenste resultaat nog steeds niet behaald is.

Kim

Schoonheidsbehandeling gezicht en massage schouders/rug

Het geheel is uitstekend

Malinda Mulders

Mooi, schoon, prettig

veel kennis in huis

Onze ervaring met Mariannehoeve is vanwege een ooglidcorrectie en werkbrauwlift. Kernwoorden die onze beleving verwoorden is: vrijblijvend, transparant, eerlijk, deskundig en betrokken.

Vrijblijvende informatieavond. Goede deskundige artsen / team. Mooie en schone ambiance. Eerlijke informatie van begin tot eind. Telefoontje dag na behandeling om te informeren hoe de eerste dag... Vrijblijvende informatieavond. Goede deskundige artsen / team. Mooie en schone ambiance. Eerlijke informatie van begin tot eind. Telefoontje dag na behandeling om te informeren hoe de eerste dag beleefd was!

Tijd tussen informatieavond en datum behandeling was best wel lang. Hebben wij niet als probleem ervaren!
Wij dachten dat het vanzelfsprekend/ standaard was dat er bijvoorbeeld na 6 - 8 weken een eindbeoordeling van de arts zou volgen. Dit bleek niet zo te zijn. Wel werden wij geïnformeerd over de mogelijkheid om een afspraak te maken als er nog vragen,van onze kant, zou zijn.

Chantal

Na mijn behandeling ben ik altijd heel ontspannen, heerlijke behandelingen, professionele medewerker en heerlijke producten

Grote deskundigheid m.b.t. huidanalyse/juiste producten

Marianne lunenborg

Enkele malen een gezichtsbehandeling gehad.

Personeel geeft je het gevoel welkom te zijn, persoonlijke aandacht....

Muziek staat continue aan tijdens de behandeling, ook tijdens massage, is soms storend.