Bart Noort

Ik heb 1 keer iets besteld maar het product werkt niet.

Zorg dat producten werken

Geachte heer Noort, beste Bart,
Geachte heer Noort, beste Bart,
Wij vinden het jammer dat het product niet aan uw verwachtingen voldoet! We hebben u enige tijd geleden een e-mail gestuurd om uw ervaring met product te evalueren en een mogelijke oplossing te vinden. We hebben helaas nog geen reactie van u mogen ontvangen. Als u niet tevreden bent dan willen wij daar graag wat aan doen. Neem gerust contact met ons via info@groene-winkel.nl of via het nummer 0416 67 17 01.
Groene Winkel

Goede prijzen en snelle levering

Groene Winkel

Onlangs 4 deurdrangers besteld. Snel geleverd, snel geinstalleerd. Super tevreden mee.

x

x

Reactie Groene Winkel:

Hartelijk dank voor uw review! We zien u graag nog een keertje terug!

Prima, duidelijk en snel

Reactie Groene Winkel:

Hartelijk dank voor uw review! We zien u graag nog een keertje terug in onze webshop.
Groene Winkel

Goed; snel en zonder nonsense

Reactie Groene Winkel:

Hartelijk dank voor uw review! We zien u graag nog een keertje terug in onze webshop :)

Douchecoach

Levertijd vermelden. Nu had ik geen idee wanneer bestelling ging komen

Reactie Groene Winkel:

Hartelijk dank voor uw review en tio! We proberen onze webshop en producten constant te verbeteren. We nemen uw tip over het vermelden van de levertijd graag mee.
Graag tot ziens in onze...
Graag tot ziens in onze webshop!

Zie onder

Levering via TNT met een afhaalpunt.
Mijn vraag over een onderdeel werd niet beantwoord.

Reactie Groene Winkel:

Hartelijk dank voor uw feedback! We hopen in de toekomst meer vervoerders en bezorgopties aan te kunnen bieden, we houden u hiervan op de hoogte. Hopelijk heeft u de e-mail ontvangen met daarin het... Hartelijk dank voor uw feedback! We hopen in de toekomst meer vervoerders en bezorgopties aan te kunnen bieden, we houden u hiervan op de hoogte. Hopelijk heeft u de e-mail ontvangen met daarin het antwoord op uw vraag. Mocht u verder nog vragen hebben horen wij dat natuurlijk graag. Graag tot ziens!
Groene Winkel

Alles prima, snel en correct.

Reactie Groene Winkel:

Hartelijk dank voor uw feedback! We zien u graag weer terug in onze webshop :)