Geerlings

Denken mee

Paul

Komt afspraken na

Peter

Goed en matig. Uiteraard hoort er een pakbon in de doos te zitten, maar van deze "groene Winkel" kreeg ik ook 4 overbodige stukken papier zoals folders en bedankkaartje., en nee, dat hoef ik ook... Goed en matig. Uiteraard hoort er een pakbon in de doos te zitten, maar van deze "groene Winkel" kreeg ik ook 4 overbodige stukken papier zoals folders en bedankkaartje., en nee, dat hoef ik ook niet per mail te krijgen.

Niet duur, werkt goed, geen super spoed levering, daardoor minder slecht voor het milieu.

A

Ik heb er twee eenvoudige zandlopertjes besteld. Daarna heb ik tussen de 5 en 10 mails ontvangen, wat ik als bijzonder vervelend ervaar en voldoende reden om nooit meer iets bij ze te bestellen.

nvt

Reactie Groene Winkel:

Excuses voor de vele mails die u hebt ontvangen. Wij zijn ons er niet van bewust dat er zoveel mails worden verzonden. Op dit moment zijn we bezig om dit probleem te verhelpen. We hopen dat dit meer... Excuses voor de vele mails die u hebt ontvangen. Wij zijn ons er niet van bewust dat er zoveel mails worden verzonden. Op dit moment zijn we bezig om dit probleem te verhelpen. We hopen dat dit meer inzicht heeft gegeven in de situatie en dat u nadenkt over uw review.

marnix Vlot, 040energie

Prima, en hopelijk binnenkort nog veel meer

Snelle service, leuke producten voor de energie-besparingsbranche

Ivo

Meer dan prima

Persoonlijk contact na verkeerde levering

Hans

Prima ?

Netjes en snel geleverd

Reactie Groene Winkel:

Dank u wel!

Pieter Verburg

Handige producten die ik elders niet vind, voor een prima prijs

Absoluut de prijs/kwaliteit en het aanbod.

Olga

Een positieve ervaring.

Goede telefonische uitleg mbt retour sturen artikrl

Fam. de Wilde

Voor de eerste keer bij deze webshop besteld en dit is goed bevallen. De bestelling was binnen 2 dagen binnen, keurig verpakt.
Bij vragen is er goed persoonlijk contact!

Snelle levering en persoonlijk contact.