overzichtelijk

Heel goed georganiseerd ?Ik had her bestelde artikel met 2 dagen thuis?

Snelle werk methode

Snel geleverd. Geen problemen ondervonden

Fijne website, mooie prijzen, goede levering.

Fantastische website, heel nette prijzen en keurige levering.

Reactie Groene Winkel:

Hartelijk dank voor uw review! Het cijfer 10 is natuurlijk iets waar wij best trots op mogen zijn. We zien u graag een volgende keer weer terug.

Goed.

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw review! We zien u graag een volgende keer terug.

Bos

Douchespaarkoppen besteld. We hebben een hele grote warmwater voorziening in ons nieuwe huis en de douchekop geeft prima water, en gebruikt daarbij de helft van het water van de douchekoppen die er... Douchespaarkoppen besteld. We hebben een hele grote warmwater voorziening in ons nieuwe huis en de douchekop geeft prima water, en gebruikt daarbij de helft van het water van de douchekoppen die er zaten.

eh, niet anders dan dat het product precies doet wat het beloofd (en dat is soms al heel wat :))

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw review! We zijn uiteraard blij om te lezen dat het door u bestelde product (Ecosavers Waterbesparende douchekop) goed bevalt.
Graag tot een volgende...
Beste klant,
Graag tot een volgende keer!

Super goede service!

Reactie Groene Winkel:

Hartelijk dank voor uw review! Wij zijn super trots dat we een 10 hebben ontvangen.
Graag tot een volgende keer.

J. Oldenhof

Prima service, alleen duurde de levertijd naar mijn idee wat lang (4 werkdagen voor één product dat op voorraad was).

Reactie Groene Winkel:

Hartelijk dank voor uw review!
Hartelijk dank voor uw review!
We hebben uw beoordeling geëvalueerd. We doen ons uiterste best om de bestelde producten zo snel mogelijk uit te leveren. Helaas zijn wij deels afhankelijk van een externe partij voor het bezorgen van de bestellingen. We houden de snelheid van het bezorgen in de gaten en we dragen er zorg voor dat uw pakketje bij een eventuele volgende bestelling de volgende werkdag bij u thuis is! Mochten er nog vragen zijn dan kunt u altijd contact met ons opnemen.
Het team van Groene Winkel

Snelle service goede communicatie.

Reactie Groene Winkel:

Hartelijke dank voor uw review en cijfer! Graag tot een volgende keer.