Hoe heeft u het advies ervaren?
Hoe tevreden bent u over de installatie?

T. Boekee

Alles is prima verlopen.

T. Hupkes

Dit bedrijf is betrouwbaar, ze houden zich aan afspraken en zijn goed bereikbaar. Daarnaast hebben ze het werk netjes aangelegd en waren de medewerkers zeer professioneel.

Sandra Weits Joseph

Goede uitleg over de zonnepanelen en infraroodvloerverwarming. Ondanks er op alles leveringsproblemen zijn hebben we ondanks dat nog best snel de zonnepanelen en de vloerverwarming gekregen. De... Goede uitleg over de zonnepanelen en infraroodvloerverwarming. Ondanks er op alles leveringsproblemen zijn hebben we ondanks dat nog best snel de zonnepanelen en de vloerverwarming gekregen. De vloerverwarming is erg aangenaam vooral nu het buiten zo koud is. Omdat het niet echt bekend is waren er veel mensen om ons heen die ons aan het twijfelen brachten. Of je wel de hele woonkamer warm kunt krijgen. En nu het er ligt kan ik oprecht zeggen ja de hele woonkamer wordt warm. Aanrader

Elien

Gebruik gemaakt van zonnepanelen en infraroodverwarming. Goed advies gekregen met snelle installatie. Leuke mensen die goed bereikbaar zijn en altijd je vragen willen beantwoorden. Aanrader! Gebruik gemaakt van zonnepanelen en infraroodverwarming. Goed advies gekregen met snelle installatie. Leuke mensen die goed bereikbaar zijn en altijd je vragen willen beantwoorden. Aanrader!
De infrarood verwarming icm de zonnepanelen is een zuinige manier van verwarmen en we merken nu al dat het huis beter is geïsoleerd door de isolatie platen en de nieuwe pvc vloer er over heen.

D. de Vries

Goed voorgelicht, was goed duidelijk wat we konden verwachten.

Fernandez

Komen afspraken na en alles is netjes uitgevoerd.