Hoe heeft u het advies ervaren?
Hoe tevreden bent u over de installatie?

Jan Willem

Hele prettige ervaring. Hoewel mijn contactpersoon op vakantie was, werd ik goed bijgestaan door zijn collega.

Monteurs waren kundig en prettig in omgang. Waren erg bereid uitgebreid...

Monteurs waren kundig en prettig in omgang. Waren erg bereid uitgebreid uitleg te geven tijdens de installatie.

En duidelijke informatie over wat te doen na installatie.

Zeker een aanrader.

Ben Schouten

Ik heb even gewacht met een review te schrijven om te kijken of het echt allemaal wel bleef werken. Maar dat doet het en ik ben reuze tevreden over de service, plaatsing en afhandeling (hulp bij de... Ik heb even gewacht met een review te schrijven om te kijken of het echt allemaal wel bleef werken. Maar dat doet het en ik ben reuze tevreden over de service, plaatsing en afhandeling (hulp bij de app en het terugvragen bij de belasting van de BTW) door dcn-duurzaam. Vijf sterren geef ik.

Johan Stuijt

Erg tevreden over het gehele traject. Met name de persoonlijke aandacht en gesprek bij ons thuis gaf ons de doorslag om voor dit bedrijf te kiezen. We hebben meteen onze meterkast laten aanpassen... Erg tevreden over het gehele traject. Met name de persoonlijke aandacht en gesprek bij ons thuis gaf ons de doorslag om voor dit bedrijf te kiezen. We hebben meteen onze meterkast laten aanpassen naar een 3 fase aansluiting, extra dienstverlening. We zijn blij met onze 15 zonnepanelen en hopen er nog jaren een goed rendement uit te halen!

Bianca de vaan

Komen afspraken na en alles is netjes uitgevoerd.

Jan Willem

De vloerverwarming is erg aangenaam vooral nu het buiten zo koud is. Omdat het niet echt bekend is waren er veel mensen om ons heen die ons aan het twijfelen brachten. Of je wel de hele woonkamer... De vloerverwarming is erg aangenaam vooral nu het buiten zo koud is. Omdat het niet echt bekend is waren er veel mensen om ons heen die ons aan het twijfelen brachten. Of je wel de hele woonkamer warm kunt krijgen. En nu het er ligt kan ik oprecht zeggen ja de hele woonkamer wordt warm. Aanrader

M.Deniz

DCN duurzaam is een betrouwbaar en specialistisch zonnepanelen legger.

Carla en Sandra

We hebben vanaf eerste contact goed advies gekregen. We kwamen voor de elektrische vloerverwarming maar ook hebben we interesse in zonnepanelen en warmteboiler.
We hebben overal goed uitleg...
We hebben overal goed uitleg over gekregen, verschillen besproken en goede offertes gekregen.
Helaas konden we niet alles in 1x realiseren maar wanneer we er aan toe zijn dan weten we DCN Duurzaam te vinden.

J. Burger

Heel positief, ben goed geadviseerd.

J. Bodde

Wij hebben een Warmtepompboiler en vloerverwarming laten installeren, alles is prima uitgevoerd.

I. Leuninge

Goed en duidelijk advies. Super installatie. Voor het eerst in 50 jaar ben ik met warme voeten naar bed gegaan. Uitermate tevreden.