Avis

Dalleled

13648 avis
Evaluer ce site

96% des clients recommandent cette société.

13648 Avis

Sjouke

Stom foutje mbt het adres. Goed en vlot hersteld

Beste Sjouke,

Bedankt voor uw feedback. Fijn om te horen dat het goed is opgelost.

Anonyme

Snelle verzending, website niet duidelijk voor een leek althans. Had verwacht een compleet pakket te kopen en dat was helaas niet zo. Toen ik daarover chatte met iemand van de klantenservice werd...

Beste klant,

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te horen dat uw bestelling niet is verlopen als gepland. Mocht u nog verdere vragen hebben over uw bestelling dan horen wij dat uiteraard graag.

A.Mallegrom

Lange levertijd. 2 weken en geen communicatie.jammer.

Beste Arie,

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te horen dat u onze mails niet in goede orde heeft ontvangen. Wij hopen dat u tevreden bent met de aankopen. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat uiteraard graag.

Anna.

Anonyme

Snel besteld en snel geleverd.

Beste klant,

Bedankt voor uw eindoordeel. Wij waarderen uw tijd en moeite.

Anonym

Laborieux, après plusieurs réclamations et plus d'un mois pour avoir le matériel !!!

Cher client,

Nous vous remercions de votre feedback. Dommage d'apprendre que nous n'avons pas été en mesure de répondre à vos attentes. Malheureusement, la procédure est standard pour les produits défectueux ou manquants.

Cordialement,

Anna.

Jaro

Zeer correcte en stipte levering.

Beste Jaro,

Bedankt voor uw positieve feedback.

Chakra

Vlotte service, vlugge verzending en ontvangst. Paneel goed aangekomen.
Het ledpaneel was echter in een te ruime doos verpakt met te weinig bescherming ( hoog risico op transportschade).

Beste klant,

Bedankt voor uw reactie. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent. Daarnaast nemen wij uw punt mee als verbetering.

Martin K.

Für Betrieb und Privat Eingekauft ,sehr guter Service, qualitativ gute Ware, schnelle Lieferungen, gute Preise.

De Mar 2D

Zeer goede ervaring met de zoveelste aankoop👍👍

Beste klant,

Erg bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. Wij waarderen uw eindoordeel.

Peter

Duidelijke site. Mijn bestelde product is conform de omschrijving. De levering was volgens opgave: vrijdagavond besteld en dinsdag ontvangen.

Beste Peter,

Bedankt voor uw eindoordeel. Fijn dat het aan uw verwachtingen voldoet.