Avis

Dalleled

13621 avis
Evaluer ce site

96% des clients recommandent cette société.

13621 Avis

Anonyme

Vlotte manier van bestellen, ruime keuze en vlotte levering.

Chris

Beperkt assortiment, niet de scherpste prijzen, maar wel alle informatie op een rij.
Zowel voor Zakelijk als Particulier een shop die snel en accuraat te werk gaat.

GJM Bouwadvies B.V.

Levert het gevraagde, juiste kwaliteit op lange termijn is altijd afwachten

Beste klant,

Bedankt voor uw beoordeling. Ik zie aan uw bericht dat u tevreden bent maar uw sterren geven een onvoldoende. Mocht u nog enige vragen hebben, dan horen wij dat graag en helpen wij u verder.

Sjouke

Stom foutje mbt het adres. Goed en vlot hersteld

Beste Sjouke,

Bedankt voor uw feedback. Fijn om te horen dat het goed is opgelost.

Anonyme

Snelle verzending, website niet duidelijk voor een leek althans. Had verwacht een compleet pakket te kopen en dat was helaas niet zo. Toen ik daarover chatte met iemand van de klantenservice werd...

Beste klant,

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te horen dat uw bestelling niet is verlopen als gepland. Mocht u nog verdere vragen hebben over uw bestelling dan horen wij dat uiteraard graag.

A.Mallegrom

Lange levertijd. 2 weken en geen communicatie.jammer.

Beste Arie,

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te horen dat u onze mails niet in goede orde heeft ontvangen. Wij hopen dat u tevreden bent met de aankopen. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat uiteraard graag.

Anna.

Anonyme

Snel besteld en snel geleverd.

Beste klant,

Bedankt voor uw eindoordeel. Wij waarderen uw tijd en moeite.

Anonym

Laborieux, après plusieurs réclamations et plus d'un mois pour avoir le matériel !!!

Cher client,

Nous vous remercions de votre feedback. Dommage d'apprendre que nous n'avons pas été en mesure de répondre à vos attentes. Malheureusement, la procédure est standard pour les produits défectueux ou manquants.

Cordialement,

Anna.

Jaro

Zeer correcte en stipte levering.

Beste Jaro,

Bedankt voor uw positieve feedback.

Chakra

Vlotte service, vlugge verzending en ontvangst. Paneel goed aangekomen.
Het ledpaneel was echter in een te ruime doos verpakt met te weinig bescherming ( hoog risico op transportschade).

Beste klant,

Bedankt voor uw reactie. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent. Daarnaast nemen wij uw punt mee als verbetering.