Avis

Dalleled

13599 avis
Evaluer ce site

96% des clients recommandent cette société.

13599 Avis

Anonyme

Les plus : bons prix, facilité de commande, frais de port raisonnables, envoi rapide par transporteur
les moins : le service d'assitance technique est incapable de fournir quelque donnée...

Cher client,

Nous vous remercions de votre rétroaction détaillée. Nous apprécions votre attention et votre temps. Nous aimerions tenir compte de ces points dans notre développement futur. Si vous avez d'autres questions, n'hésitez pas à nous contacter et nous serons heureux de vous aider.

Cordialement,

Azwan Zulfan

Goede service!

Beste Azwan,

Bedankt voor uw reactie! Wij hopen u gauw weer te zien.

Roshalobrows

Prima service

Beste klant,

Bedankt voor uw positieve review. Wij stellen het erg op prijs.

françois

Dalle Leds 30x30 conforme à mes attentes. Excellente finition. Kit immédiatement opérationnel.

Cher client,

Merci pour votre réponse positive. Nous sommes heureux d'apprendre que les produits répondent à vos attentes.

Cordialement,

stucco palladiano

Schnelle Lieferung und sehr gute Leuchten zu einem sehr günstigen Preis. Eine Reklamation von einem defekten Teil wurde sofort und kostenlos gelöst.

Pascal van Uffelen

Paneel uitgezocht, besteld en ontvangen.

Beste Pascal,

Wij willen u bedanken voor uw review.

Met vriendelijke groeten,

Anonym

Super, schnell und einfach. Preiswerte Ware.
Die Adresse habe ich mir gemerkt.

Anonyme

Veel keuze en snelle levering

Beste klant,

Bedankt voor uw review. Wij hopen u gauw weer te zien.

Met vriendelijke groeten,

Goede betaalbare verlichting

Beste Joost,

Bedankt voor uw reactie. Wij stellen uw review erg op prijs.

eme

Helaas heb ik geen goede ervaring de laaste week , tot twee maal toe hebben ze niet kunne waarmaken om uit te leveren binne 24 uur , zelfs niet binne 48 uur .

Beste klant,

Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat u de situatie zo heeft ervaren. In verband met de feestdagen was het wat drukker. Wij hopen op uw begrip en dat u blij bent met uw aankopen.

Mochten er nog onduidelijkheden zijn dan horen wij dat uiteraard graag.