Avis

Dalleled

14570 avis
Evaluer ce site

96% des clients recommandent cette société.

14570 Avis

Livraison expresse et conforme pour cette 1ère commande

Ronald

LED paneel komt kapot aan, 1 draad zit los en slecht verpakt, en het frame is krom!

Réaction de la Dalleled:

Beste Ronald,

Bedankt voor uw feedback. Wij betreuren de staat van de levering en zullen deze klacht doorvoeren naar onze vervoerder, de DPD. Wij nemen graag contact met u op vanwege deze zending om u te helpen met de verdere stappen van uw order.

Anna

Leon

Prima informatie, bestelde artikel was niet op voorraad, maar toch snel geleverd.

Productinfo slecht
Daardoor onnodige aankopen gedaan
Klantenservice niet betrokken ongeinteresseerd

Réaction de la Dalleled:

Beste klant,

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te horen dat uw ervaring niet zoals verwacht was. Wij hopen dat u niet aarzelt contact op te nemen met onze klantenservice wanneer u enige vragen en/of opmerkingen heeft. Wij helpen u uiteraard graag verder.

Anna

Anonyme

Goede en snelle service/verzending. Artikelen liggen op voorraad!

Sven Adam

Lieferzeit angenehm. Verpackung dürfte besser, sprich rundherum gepolstert sein, nicht nur einseitig. Lieferung war vollständig. Funktioniert einwandfrei wie beschrieben.

Anonyme

Voor onze firma is het een gebrek dat de Belgische BTW nr. niet herkend wordt door het systeem. Hierdoor moesten we BTW betalen wat eigenlijk niet van toepassing is binnen de Eurpese Unie.