Kevin van Hees

Als je zoals wij geen mogelijke betaalwijze hebt via de site van Europa park dan is deze site de ideale! Via deze weg 2 tickets kunnen bemachtigen en met de gekregen vouchers ons dagticket... Als je zoals wij geen mogelijke betaalwijze hebt via de site van Europa park dan is deze site de ideale! Via deze weg 2 tickets kunnen bemachtigen en met de gekregen vouchers ons dagticket gereserveerd.

Guyatree Singh

Heel overzichtelijk, goedkoper dan andere ticketsites en betrouwbaar.

Cindy Bohné

Snel en correct ontvangen via mail

Astrid Rövekamp

Eerlijk is eerlijk, 1st flink gegoogeld. Maar alleen positief, en daar sluit ik mij bij aan.
Ik ben zeer tevreden.

Dorien Bosmans

Goeie ervaring.
Goeie ervaring.
Alleen vreemd dat pas na aankoop op de tickets vermeld was dat je ze moet afprinten om te tonen aan de kassa. Gelukkig was het geen probleem aan de kassa van Boudewijnpark om ze op gsm te laten inscannen.

Isabelle Gérard

Top! Zo simpel !!

Tara Dekeyser

Prima voor korting in pretpark

Dimitri vanhaverbeke

Geen probleem bij het plaatsen van de bestelling!

Anita Boef

Gelukkig dat ik dagtickets tegen kwam voor de aanschaf van de tickets voor het Dolfinarium! Door de korting was het meer betaalbaar om met 6 personen te gaan.

Liridona Zeqiri

Perfecte ervaring!