Kwok-Ho Lam

Goede deal! Zelf had ik kaartjes voor de Dolfinarium en deze waren gewoon geldig tijdens mei vakantie. De kaartjes werkten gewoon ook aan de kassa, dus geen gedoe met misverstanden. Wel moest ik... Goede deal! Zelf had ik kaartjes voor de Dolfinarium en deze waren gewoon geldig tijdens mei vakantie. De kaartjes werkten gewoon ook aan de kassa, dus geen gedoe met misverstanden. Wel moest ik apart reserveren, maar dat ligt meer aan Dolfinarium dan aan deze website.

Arny van Gortel

Handige toegankelijke site. Makkelijk om tickets te bestellen en dat je ook met IDEAL kan betalen!!

Cengiz Kocgün

Alles okay

Roland den Hollander

Doet wat het doet

Charles van Emmen

Geen reactie op mijn vraag voor de bestelling geplaatst werdt. Dus er bestond wel twijfel of het betrouwbaar was. Zeker gezien het grote bedrag wat betaald moest worden.

Nathalie van Esch

Snel, overzichtelijk, makkelijke en duidelijk.

Joris Wouters

Gemakkelijk te bestellen en direct in onze mailbox

Gonnie van de wiel

Tickets bestellen ging snel en meteen per mail binnen

Marjan Roos

Super gemakkelijk om te bestellen, tickets had ik ook onmiddelijk

Dylan Van de Gehuchte

Super efficiente website met duidelijke informatie en zonder problemen toegang gekregen tot het desbetreffende park. Ik zal in de toekomst steeds Dagtickets gebruiken en alsook aanbevelen aan... Super efficiente website met duidelijke informatie en zonder problemen toegang gekregen tot het desbetreffende park. Ik zal in de toekomst steeds Dagtickets gebruiken en alsook aanbevelen aan vrienden/familie.