Schimmel

Prettige site, helder en natuurlijk de korting

Ineke Regterschot

De Dagtickets zijn nog niet gebruikt omdat er wat anders is tussengekomen wat belangrijker was. Wij hopen dat de afspraak op een andere dag toch nog door kan gaan. Want het lijkt ons heel mooi om... De Dagtickets zijn nog niet gebruikt omdat er wat anders is tussengekomen wat belangrijker was. Wij hopen dat de afspraak op een andere dag toch nog door kan gaan. Want het lijkt ons heel mooi om daar naar toe te gaan.

JV

Lekker makkelijk een uitje met korting geregeld. Geen rompslomp

Lincey kalf

De dagticket had ik snel via de mail binnen. Wat ik alleen wel jammer vond is dat je een tijdslot moet invullen en op dat moment helemaal niet naar binnen kon omdat we in de rij stonden.

Nynke

Makkelijk en goedkoper dan bij de uitbater zelf

Pascal Vijgen

Fijne site , makkelijk boeking te maken.

D. Otten

Makkelijk en snel kaartjes voor een goed tarief voor Toverland kunnen bestellen. Alles prima geregeld.

Dany Hollevoet

Na wat opzoekingen naar goedkope tickets op de website terechtgekomen en a.d.h.v. een duidelijke informatie de bestelling onmiddellijk kunnen plaatsen. Verbazend snel werden de bestelde tickets... Na wat opzoekingen naar goedkope tickets op de website terechtgekomen en a.d.h.v. een duidelijke informatie de bestelling onmiddellijk kunnen plaatsen. Verbazend snel werden de bestelde tickets ontvangen die geen de minste probleem gaf bij het aanmelden aan Plopsa Station Antwerpen.
Voor herhaling vatbaar in zoverre blijvend aandacht besteed kan worden aan het aanbieden van de goedkoopste tickets.
P.S. onderstaande link naar de voorwaarden van The Feedback Company functioneert niet zodat de voorwaarden niet kunnen nagelezen worden

Elke Kellens

Vlotte afhandeling bij aankoop online. Enkel jammer dat ze af gedrukt moeten worden.

Yvonne Linssen

Gebruiksvriendelijk en goedkoper!