Ria van Heugten

Ik ben zeer, zeer tevreden en blij met deze website. Ikzelf ben niet iemand die dagelijks met de computer werkt, maar het was heel makkelijk om de kaart te ontwerpen. Ook heel fijn dat je een... Ik ben zeer, zeer tevreden en blij met deze website. Ikzelf ben niet iemand die dagelijks met de computer werkt, maar het was heel makkelijk om de kaart te ontwerpen. Ook heel fijn dat je een proefkaart kan bestellen, geweldig. Met betrekking tot de kwaliteit van de kaarten, de snelheid van levering en de service, een dikke 10. Wat mij vooral raakte was de mail van Muriel Idema die ik ontving na mijn bestelling, waarin ze aangaf dat ze het ontwerp nog even had nagekeken en de teksten had uitgelijnd voor me en dat alles er heel mooi op staat. Dat is dan toch een stukje bevestiging voor jezelf dat de kaart er goed uitziet en dat je het goed hebt gedaan. Dank jullie wel.

E van Leeuwen

Alle lof en werkelijk uitstekend,zal zeker het bedrijf promoten
Geweldig,ook de bezorging.
Met een vriendelijke groet,
E van Leeuwen

Corinne Nederlof

Ik ben erg blij dat we deze site ontdekt hebben. Wat werkt dat goed en makkelijk! De kaarten zijn prachtig geworden. De begeleiding was heel persoonlijk en zorgvuldig. Een grote verrassing want... Ik ben erg blij dat we deze site ontdekt hebben. Wat werkt dat goed en makkelijk! De kaarten zijn prachtig geworden. De begeleiding was heel persoonlijk en zorgvuldig. Een grote verrassing want werken via een site is meestal heel onpersoonlijk.

Margret de Rooij

Erg gebruiksvriendelijk, centreren op de
pagina mag duidelijker, het raster is daar niet altijd even handig voor.
Kwaliteit kaarten prachtig
Snelheid vd levering super! Service nog...
Erg gebruiksvriendelijk, centreren op de
pagina mag duidelijker, het raster is daar niet altijd even handig voor.
Kwaliteit kaarten prachtig
Snelheid vd levering super! Service nog beter!

Heel hartelijk dank voor je zorgzaamheid en de snelheid waarmee je de kaarten kon leveren.
Ik ben erg blij dat we Daglief ontdekt hebben. Mijn dochter kan prima ontwerpen met InDesign maar ze koos er toch voor om het met via Daglief te doen. Wat werkt dat goed en makkelijk!
We hebben de hele uitvaart op onze eigen manier gedaan, volgens de wens van mijn vader. Daardoor is het veel persoonlijker geworden dan gebruikelijk. De kaart maken via Daglief paste daar precies bij.

Bas Bouwense / bonafide ontwerp

Onderwerp: rouwkaart. ik moest eerlijk gezegd even zoeken naar de ontwerptool, omdat ik al een ontwerp klaar had liggen, maar toen ik hem eenmaal gevonden had (begin bij een blanco kaart), werkte... Onderwerp: rouwkaart. ik moest eerlijk gezegd even zoeken naar de ontwerptool, omdat ik al een ontwerp klaar had liggen, maar toen ik hem eenmaal gevonden had (begin bij een blanco kaart), werkte hij uitstekend. De kaarten hebben de kwaliteit die ik verwachte, prima. Ik heb de kaarten zaterdag geupload en maandagochtend waren ze bij de klant, dus over de snelheid niets dan goeds. Op zaterdag was daglief slecht bereikbaar, maar daarna was de service en communicatie uitstekend.

De kaarten zijn ontvangen. Van verschillende mensen al zeer goede reacties ontvangen. Over de uitstraling, lettertype , leesbaarheid.
Ben er super blij mee.
Nu nog de bidprentjes...
Ben er super blij mee.
Nu nog de bidprentjes bestellen.
Weet alleen niet zo goed wat gebruikelijk is .
Maar dat bespreek ik morgen met uitvaart onderneming.
De losse kaarten waren zeer zorgvuldig verpakt. Fantastisch afgeleverd.

Marilène van de Luijtgaarde

Kwaliteit en snelheid levering perfect.
Ontwerp tool kan misschien nog iets duidelijker worden gemaakt. Had ik wat moeite mee

o

Ik vind de ontwerptool een beetje beperkt. Bijvoorbeeld, als ik het kaartje in beeld vergroot tot 120%, dan vallen boven- en onderkant buiten beeld, maar ik zie geen scroll-balk verschijnen, dus ik... Ik vind de ontwerptool een beetje beperkt. Bijvoorbeeld, als ik het kaartje in beeld vergroot tot 120%, dan vallen boven- en onderkant buiten beeld, maar ik zie geen scroll-balk verschijnen, dus ik kan de boven en onderkant dan niet bekijken. Ik heb weinig ervaring met dit soort tools, maar ik heb wel eens fotoboeken gemaakt waar ik makkelijk meer mogelijkheden had dan op deze site. Overigens ben ik heel goed geholpen en is het kaartje erg naar onze wens geworden, dus een groot probleem was het niet.
De levering was supersnel, en de verpakking was keurig in orde.
Het invullen van deze review kan niet anoniem, zie ik in de volgende bladzijde, ook als ik klik op 'anoniem versturen' moet ik toch mijn e-mail adres invullen, dat lijkt mij niet de bedoeling?

Reactie Daglief | Rouwkaarten:

Beste heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw beoordeling en dat u de moeite heeft genomen te delen wat u wel en niet goed vond gaan.
Als u het ontwerp op 120% bekijkt kunt u via klikken en...
Beste heer, mevrouw,
Als u het ontwerp op 120% bekijkt kunt u via klikken en slepen de andere gedeelten van het ontwerp bekijken.
Een beoordeling achterlaten kan zeker anoniem.
Uw mailadres wordt gevraagd zodat het systeem u automatisch een bevestigingslink kan sturen. Pas na klikken op de link wordt de beoordeling geplaatst.
Heel fijn om te lezen dat u verder heel tevreden was.
Hartelijke groet,
Team Daglief

Ron Peijnenburg

Ik vindt het een perfecte site en werkt uitstekend wij hebben de adressen invoer niet gebruikt is erg handig volgens mij maar mijn vrouw vond het aantal te overzien. Top.