Wat vind je van de kwaliteit van het product?
Hoe vind je het aanbod van de collecties?

Nova

Een betrokken bedrijf die werkt vanuit passie en missie. Dit was heel merkbaar tijdens een verwarring met de bestelling. Er is meer dan correct en liefdevol gezocht naar een oplossing. In een tijd... Een betrokken bedrijf die werkt vanuit passie en missie. Dit was heel merkbaar tijdens een verwarring met de bestelling. Er is meer dan correct en liefdevol gezocht naar een oplossing. In een tijd van rouw, is een dergelijke benadering meer dan welkom. Dank je wel Dalief.

Reactie Daglief | Rouw & herinneren:

Fijn om te horen, dat doet ons goed. Sterkte in het proces van rouwen 💫

Yoke Kemeling

Super. In 1 woord geweldig.

Prima, makkelijke site, je krijgt wat je hebt besteld, snelle levering.

Gert

Geweldig! Snel gevonden via internet na van de begrafenisondernemer wat adressen te hebben gekregen. De kaartmodellen waren prachtig en je kon deze heel makkelijk aanpassen naar de eigen wensen

Sylvia

Veel keus en ze doen wat ze beloven

A.J.T. Koorn

Perfect, 1 kanttekening, de verzenddoos was open bij aflevering. gelukkig zat alles er nog in.

Reactie Daglief | Rouw & herinneren:

Wat fijn om te horen dat alles perfect was. En bedankt voor je feedback over de verzenddoos, gelukkig dat alles er nog in zat. Ik geef het terug aan de productie. Net als jij willen we dat alles tot... Wat fijn om te horen dat alles perfect was. En bedankt voor je feedback over de verzenddoos, gelukkig dat alles er nog in zat. Ik geef het terug aan de productie. Net als jij willen we dat alles tot in de puntjes verzorgd is.

Sven

Prima, mooie kaarten, snelle service.