E.C.

Perfect. Nadat we tekstueel wat foutjes hadden gemaakt op de rouwkaart konden we dit snel wijzigen met hulp van jullie. Dat was echt top.

Frans

Vanwege een weekend en de kerstdagen was het voor ons enorm stressvol of de kaarten er op tijd zouden zijn. We snappen dat er niet 24/7 gewerkt kan worden maar in bijzondere gevallen zou dat volgens... Vanwege een weekend en de kerstdagen was het voor ons enorm stressvol of de kaarten er op tijd zouden zijn. We snappen dat er niet 24/7 gewerkt kan worden maar in bijzondere gevallen zou dat volgens mij wel zo moeten zijn. Het had al gescheeld als de enveloppen er eerder waren geweest. Toen de kaarten werden bezorgd was dat ook nog eens pas in de avond. Dit had echt wel anders geregeld kunnen worden.

Nathalie Slagboom

Super tevreden

Familie de Jong

Betaal 15€ extra voor volgende dag levering, en had de volgende dag het niet binnen. Zeker met rouwkaarten is snelle levering belangrijk.

Jan

Gemengd, mooie rouwkaarten, maar wel stress omdat de kaarten later bezorgd werden dan waar we extra voor betaald hebben. Medewerkers deden wel hun best het op te lossen en per koerier te laten... Gemengd, mooie rouwkaarten, maar wel stress omdat de kaarten later bezorgd werden dan waar we extra voor betaald hebben. Medewerkers deden wel hun best het op te lossen en per koerier te laten bezorgen.

Marianne Biever

Helemaal geweldig