Jan H.Top

Heel positief.

Nina

Ik was erg tevreden over het resultaat. En ik kreeg ook steeds vriendelijke berichten van de klantenservice.

Familie Koomen-Visser

We hebben een goede ervaring met Daglief. Het programma om kaarten te maken is heel duidelijk en gebruikersvriendelijk. Een kleine opmerking. Bij het invoegen van een extra veld was het moeilijk om... We hebben een goede ervaring met Daglief. Het programma om kaarten te maken is heel duidelijk en gebruikersvriendelijk. Een kleine opmerking. Bij het invoegen van een extra veld was het moeilijk om deze op maat te krijgen of te verslepen. Verder zagen de kaarten er heel mooi uit en is alles keurig op tijd bezorgd.

Akke

Handige tool om de rouwkaart naar eigen inzicht te maken. Nette en snelle afhandeling van de bestelling

Janet

Uitstekend, ik zou als aanvulling nog wel een condoleanceregister aanbevelen. Alles in één stijl

Iris

Zeer positief, prettige site maar ook snelle en fijne hulp via de klantenservice.

Patricia

Zeer goed, een goede telefonische bereikbaarheid en vriendelijk en kundig geholpen. Ik ben meer dan tevreden!