Trappierie de Werkplats

Uitstekend!

Reactie Dagje Horst aan de Maas:

Thanks! We vonden het gezellig dat jullie er waren.
Tot snel! :)

Vriendengroep de Zekdoampels uit Horst

We hadden met de vriendengroep de pubquiz gereserveerd op locatie. Jesse kwam op locatie en was erg enthousiast. Het was een erg leuke avond!!

Reactie Dagje Horst aan de Maas:

Fijn om te horen dat jullie een gezellige avond hebben gehad :)
Graag tot de volgende keer!

Christine van Wijncoop

Prettige communicatie en afhandeling. Afspraken worden netjes nagekomen en het spel materiaal is zoals omschreven. Kinderen hebben een hele leuke middag gehad!

Reactie Dagje Horst aan de Maas:

Fijn om te horen dat de kids hebben genoten! :)

Gido

Voor vriendendag hadden wij de activiteit escape eend geboekt. Een mooie en leuke activiteit voor 18 personen waarmee we ons de hele dag hebben vermaakt. Verder was de communicatie met de... Voor vriendendag hadden wij de activiteit escape eend geboekt. Een mooie en leuke activiteit voor 18 personen waarmee we ons de hele dag hebben vermaakt. Verder was de communicatie met de organisatie erg prettig.

Reactie Dagje Horst aan de Maas:

Goed om te horen dat jullie een fijne tijd hebben gehad met onze EscapEendjes! :)

EBOH

De Pubquiz is heel leuk opgezet

Oud vrouwen voetbalteam

We hebben het spel de erfenis gespeeld. Erg leuk en afwisseld. Super leuk dat je commentaar krijgt op de fotoopdrachten. En de onderlinge strijd is ook erg leuk! We hebben het spel gespeeld met een... We hebben het spel de erfenis gespeeld. Erg leuk en afwisseld. Super leuk dat je commentaar krijgt op de fotoopdrachten. En de onderlinge strijd is ook erg leuk! We hebben het spel gespeeld met een groep tussen de leeftijd 40 tot 60 jaar. Super middag gehad!

Reactie Dagje Horst aan de Maas:

We vonden het erg gezellig met jullie! :)
Bedankt voor jullie komst!

Party Verhuur Tacken

Top bedrijf, komt afspraken na!

Jan

Het leuke en uitdagende escape room. Knap in elkaar gezet. Aardige en betrokken begeleiding.

Krijgsman

Het was een goede escape room