Familie Brouwers

Prima geregeld

De erfenis

Beschrijf hier je ervaring met deze activiteit

Goed opgezet en erg leuk om te doen. Iedereen van jong tot oud kan meedoen en het is interactief. iedereen binnen de groep was enthousiast.

Reactie Dagje Horst aan de Maas:

Dankjewel! Leuk dat jullie er waren :)

Hogeschool de Kempel

Onze contactpersoon van Dagje Horst aan de Maas was heel duidelijk en prettig in de communicatie. Via de mail goed contact en snelle reactie. Heel flexibel en dacht goed mee. Tijdens de dag zagen we... Onze contactpersoon van Dagje Horst aan de Maas was heel duidelijk en prettig in de communicatie. Via de mail goed contact en snelle reactie. Heel flexibel en dacht goed mee. Tijdens de dag zagen we hem voor het eerst live. Een prettig, gezellig, open persoon met gevoel voor humor, die de activiteit heel goed geleid heeft. Duidelijke uitleg. Kan ook grote groepen snel aansturen, de middag goed aan elkaar praten en met veel humor terugkijken op de activiteit. Alle complimenten voor hem!

De erfenis

Beschrijf hier je ervaring met deze activiteit

Ontzettend leuk spel voor jong en oud. In groepen tegen elkaar. Gevarieerde opdrachten. Online elkaar uitdagen, gokken en live opdrachten uitvoeren waarbij je soms ook foto’s moet maken. Je kunt... Ontzettend leuk spel voor jong en oud. In groepen tegen elkaar. Gevarieerde opdrachten. Online elkaar uitdagen, gokken en live opdrachten uitvoeren waarbij je soms ook foto’s moet maken. Je kunt zelf input aanleveren zodat het spel passend is bij je groep, maar je kunt ook voor standaard vragen en opdrachten kiezen.

Reactie Dagje Horst aan de Maas:

Fijn dat jullie een leuke tijd hebben gehad!
We vonden het erg gezellig en hebben jullie complimenten doorgegeven.
Graag tot een volgende keer!

Dakdekkersbedrijf Herman Peeters

Erg positief. Enkele malen gebeld/gemaild i.v.m. vragen. Dit was echter geen probleem.

escapeend

Beschrijf hier je ervaring met deze activiteit

Erg leuke activiteit. Het was voor ons niet helemaal duidelijk. We dachten dat we na de laatste foto die op 'n woning stond verder konden met het ontcijferen van de kist en daarna met de rest v.h.... Erg leuke activiteit. Het was voor ons niet helemaal duidelijk. We dachten dat we na de laatste foto die op 'n woning stond verder konden met het ontcijferen van de kist en daarna met de rest v.h. spel. Hierdoor hebben we pas laat op de middag veel kunnen ontmaskeren maar lang niet het gehele spel kunnen afmaken. Daardoor was de dag alweer voorbij en moesten we de eendjes retour brengen. Dit was erg jammer.

Reactie Dagje Horst aan de Maas:

Bedankt voor de mooie recensie!
Inmiddels is er natuurlijk e-mailcontact om een eventuele aanpassing in het spel te maken om dit misverstand in het vervolg te voorkomen.
Nogmaals bedankt...
Bedankt voor de mooie recensie!
Nogmaals bedankt voor het delen van jullie ervaring. Alleen op deze manier kunnen wij de beleving optimaal maken!

Huisartsenpraktijk Nieuw Huys

Snel geregeld en goed georganiseerd!

Reactie Dagje Horst aan de Maas:

Bedankt voor jullie komst en gezelligheid! :)

JCF-Commerce

Na heerlijk te hebben gegeten in Liesbeth's Café werden we leuk ontvangen door Sjuul. Hij begeleidde goed de quiz en dat was knap want met 6 onrustige en fanatieke mensen is dat nog best lastig...... Na heerlijk te hebben gegeten in Liesbeth's Café werden we leuk ontvangen door Sjuul. Hij begeleidde goed de quiz en dat was knap want met 6 onrustige en fanatieke mensen is dat nog best lastig... De quiz was lekker dynamiek en variërend waardoor de quiz snel voorbij ging! Na de quiz gingen we de escape room spelen. Deze kamer is rijkelijk gedecoreerd en bevat verrassende elementen. De sfeer, muziek en prachtige decorstukken maken deze themabeleving compleet. Geweldig!

Bedankt voor deze toffe ervaring!

Reactie Dagje Horst aan de Maas:

Bedankt voor jullie recensie!
We vonden het erg gezellig dat jullie er waren!

Jan Minten Assurantiën

Velen van ons hadden nog nooit een escape room gedaan. Ondanks dat we het last minute hadden geboekt was alles mooi en op tijd nog geregeld. Door Morris goed ontvangen en voorzien van een duidelijke... Velen van ons hadden nog nooit een escape room gedaan. Ondanks dat we het last minute hadden geboekt was alles mooi en op tijd nog geregeld. Door Morris goed ontvangen en voorzien van een duidelijke en enthousiaste uitleg.

Reactie Dagje Horst aan de Maas:

Haha die was inderdaad héél last-minute. Vervelende regen ook :)
Nogmaals bedankt voor jullie komst, het was erg gezellig!

ACB Transportbanden & Onderdelen / ARCO

Helemaal top, zeker in combinatie met het horeca gedeelte zodat alles op 1 locatie kon plaatsvinden. Hierdoor konden wij als organisatie ook zorgeloos van het dagje genieten.

Reactie Dagje Horst aan de Maas:

We weten niet wie er meer heeft genoten van deze dag.. jullie of wij? :)
Het was top! Hartelijk dank voor jullie komst en enthousiasme tijdens Let's Play én de Horster QuizTour!

Kekkilä-BVB

We hebben Let's Play gespeeld en we hebben een ontzettend leuke tijd gehad. Ons doel was teambuilding en dat is absoluut geslaagd! Alles was perfect geregeld en Mees is een goede Quizmaster die... We hebben Let's Play gespeeld en we hebben een ontzettend leuke tijd gehad. Ons doel was teambuilding en dat is absoluut geslaagd! Alles was perfect geregeld en Mees is een goede Quizmaster die alles in vloeiend Engels in goede banen heeft geleid. Aanrader!!

Reactie Dagje Horst aan de Maas:

We vonden het erg gezellig bij jullie, in het prachtige nieuwe pand!
Heel veel werkplezier gewenst en graag tot een volgende keer!

Miltenburg

We hebben al diverse activiteiten met Dagje Horst aan de Maas beleefd. We komen hier steeds weer terug omdat er zoveel mogelijkheden zijn, er wordt met je meegedacht én alles is supergoed... We hebben al diverse activiteiten met Dagje Horst aan de Maas beleefd. We komen hier steeds weer terug omdat er zoveel mogelijkheden zijn, er wordt met je meegedacht én alles is supergoed georganiseerd.

Reactie Dagje Horst aan de Maas:

Uiteraard was het wederom gezellig om een activiteit voor jullie te mogen verzorgen.
We zijn natuurlijk vereerd dat jullie al meerdere keren bij ons zijn terug geweest. Heel graag tot een volgende keer! :)

VieCuri Medisch Centrum

Wij hebben ons teamuitje "de Schat van Willem Vincent" als positief ervaren. Het was een leuke combinatie van een activiteit en teambuilding.

Reactie Dagje Horst aan de Maas:

Bedankt voor jullie komst en gezelligheid!