VieCuri Medisch Centrum

Wij hebben ons teamuitje "de Schat van Willem Vincent" als positief ervaren. Het was een leuke combinatie van een activiteit en teambuilding.

Reactie Dagje Horst aan de Maas:

Bedankt voor jullie komst en gezelligheid!

Rooks

Heel goed, prettig geholpen

Jolanda van Loo

Regelmatig contact gehad voordat de reservering gemaakt werd. We kregen snel antwoord en er werd meegedacht wat het meest passend was. De box werd ruim op tijd geleverd en voldeed aan alle... Regelmatig contact gehad voordat de reservering gemaakt werd. We kregen snel antwoord en er werd meegedacht wat het meest passend was. De box werd ruim op tijd geleverd en voldeed aan alle verwachtingen. We hebben een topavond gehad!

Reactie Dagje Horst aan de Maas:

Wat fijn om te horen dat jullie zo'n gezellige avond hebben gehad met Beat the Box!

Masja

Wij werden heel vriendelijk ontvangen.
Een uiterst aardige jongen begeleide ons en hij had het zwaar met ons (5 giechelde dames)..
Tijdens de inleiding kwam je al goed in je rol. Misschien...
Wij werden heel vriendelijk ontvangen.
Tijdens de inleiding kwam je al goed in je rol. Misschien een tip voor het team, kleed jezelf als wat je bent..
De kamer was heel verrassend met leuke en gevarieerde opdrachten. We werden steeds weer opnieuw verrast. De spellen zijn zeer divers in niveau, waardoor er voor iedereen iets te doen is. Omdat er na ons een groep was uitgevallen mochten we na onze tijd de kamer afmaken, we hadden nog 7 minuutjes extra nodig. Ook kregen we uitleg over de kamer na afloop.
Je moet goed te been zijn om bij de kamer te komen.

Na de escape heerlijk geluncht in het grandcafé Elisabeth waar deze escape room in ligt.

Nogmaals een Chapeau voor het personeel.

Reactie Dagje Horst aan de Maas:

Aan enthousiasme was er inderdaad geen gebrek bij jullie! :)
Bedankt voor de leuke reactie en graag tot een volgende keer.

Dirkje Maessen

Hele goede service die bestond uit een leuke activiteit, goed contact met Morris en een enthousiaste spelleider.

Klein minpuntje; Het afrekenen van het drinken in het café verliep iets...

Klein minpuntje; Het afrekenen van het drinken in het café verliep iets minder soepel.

Reactie Dagje Horst aan de Maas:

Fijn om te horen dat jullie een gezellige activiteit hebben beleefd Dirkje!
Fijn om te horen dat jullie een gezellige activiteit hebben beleefd Dirkje!
Jammer om te horen dat het afrekenen van het drinken niet zo vlot verliep. Dit hebben we uiteraard direct opgepakt met de betreffende locatie.

N. Roeffen

Leuke middag gehad. Duidelijke uitleg. Wij vonden het een geslaagde activiteit.

Reactie Dagje Horst aan de Maas:

Fijn om te horen dat jullie genoten hebben!

Masja

Super.
Heel vriendelijk personeel. Duidelijke communicatie en een TOP kamer.

Reactie Dagje Horst aan de Maas:

Wat fijn om te horen dat je het naar je zin hebt gehad bij ons.
We zien jullie graag nog eens terug bij één van onze andere activiteiten :)

L

We hebben met ons team het spel 'Sherlock' gespeeld. Super leuk, uitdagend en een hoge moeilijkheidsgraat ! Het spel is goed opgezet met moeilijke cryptische omschrijvingen. Zeker een aanrader! We hebben met ons team het spel 'Sherlock' gespeeld. Super leuk, uitdagend en een hoge moeilijkheidsgraat ! Het spel is goed opgezet met moeilijke cryptische omschrijvingen. Zeker een aanrader!
Fijn dat we het konden combineren met een 3 gangen menu bij Liesbeth grandcafe.
Communicatie met dagje horst aan de maas verliep heel snel en soepel.

Bedankt voor je reactie!
Leuk om te horen dat jullie Sherlock Horst als leuk hebben ervaren en lekker hebben gegeten.
Graag tot een volgende keer!

Vriendinnen

Geweldig! Zeer verrassend

Leuk om te horen!

Marin

De escape room lizzy was erg leuk. Lastige puzzels maar de gamemaster nam de tijd

Reactie Dagje Horst aan de Maas:

Bedankt voor jullie enthousiasme Marin!
Gemakkelijk is onze WhatsApp Escape 'Lizzy' inderdaad niet .. maar als het maar leuk was :)