A.J.

Fijne persoonlijke begeleiding. De heer Grendel heeft ons echt met raad en daad bijgestaan in deze toch wel vervelende situatie.

Zeer hulpvaardig

Ik heb contact gehad met Eric Grendel n.a.v. kopstaart botsing. Eric was heel vriendelijk, luisterde goed naar mijn verhaal en heeft mij heel goed geholpen en op de hoogte gehouden met alle stappen.... Ik heb contact gehad met Eric Grendel n.a.v. kopstaart botsing. Eric was heel vriendelijk, luisterde goed naar mijn verhaal en heeft mij heel goed geholpen en op de hoogte gehouden met alle stappen. De afspraken waren erg fijn, er werd begrip getoond voor de situatie en ik had het idee dat ik elk moment kon bellen voor mijn vragen.

E. Van Witsen

Mijn ervaring is dat er accuraat en kundig geholpen wordt bij letselschade. Zelf ben ik uitmuntend behandeld en geholpen waarbij ook rekening werd gehouden met de thuissituatie. In 1 woord... Mijn ervaring is dat er accuraat en kundig geholpen wordt bij letselschade. Zelf ben ik uitmuntend behandeld en geholpen waarbij ook rekening werd gehouden met de thuissituatie. In 1 woord geweldig!!!

Furkan

Voor een betrouwbare en een persoon die wel serieus naar je luistert en samen met je meedenkt, dan moet je zijn bij Eric!
Ik heb een hele goede samenwerking gehad met Eric Grendel van Cure...
Ik heb een hele goede samenwerking gehad met Eric Grendel van Cure Letselschade. Door een ongeval heeft hij mij heel goed ondersteunt en hiervoor ben ik hem zeer dankbaar.

N Koekemoer Groot

Wat een top service. Alles liep heel snel en overal werd ik mee begelijd. Had nooit iets verwacht maar kreeg toch nog goede uitkeer en met super snelle afwikkeling. Eerlijk gezegd 1000% aan te bevelen

Ali Osman

Zeer tevreden , het werk wordt met aandacht volbracht naar verwachting
Altijd netjes geinformeerd over alle gesprekken & het verloop

Deskundig en betrokken. Prettig om mee samen te werken.

Samantha

Door een vriendin in contact gekomen met Cure Letselschade. Nooit gedacht dat mijn ongeluk in de sportschool te verhalen was bij de sportschool. Ik ben zeer netjes geholpen en werd met goede... Door een vriendin in contact gekomen met Cure Letselschade. Nooit gedacht dat mijn ongeluk in de sportschool te verhalen was bij de sportschool. Ik ben zeer netjes geholpen en werd met goede adviezen bijgestaan.