Hazel

Super fijn en professional geholpen door Erik

Reactie Cure Letselschade:

Ik heb jullie heel graag geholpen Charissa. Fijn dat het toch gelukt is om een vergoeding voor je zoon te krijgen.

Mevrouw Zhang (en Dolf van Baarlen)

Zeer accuraat, voortvarend en realistisch

Reactie Cure Letselschade:

Fijn dat we - ondanks het doorrijden van de veroorzaker - de schade van mw. Zhang hebben kunnen verhalen! @Dolf: dank voor de prettige samenwerking

Mustafa imeci

Heel fijn en goed bedrijf die me werkelijk goed hebben geholpen

Reactie Cure Letselschade:

Dankjewel voor je mooie beoordeling Mustafa!

M. Koning

Prettige begeleiding gedurende het traject en prima afwikkeling.

Ilias

Uitstekend

Reactie Cure Letselschade:

Dat is een mooie beoordeling Ilias, dankjewel! Fijn dat we jouw letselschade hebben afgewikkeld.

Ik ben heel goed geholpen door Eric Grendel en ben hem ontzettend dankbaar! Ik zou Cure Letselschade zeker aanbevelen. Hele fijne begeleiding en communicatie.

Reactie Cure Letselschade:

Heel graag gedaan! Goed contact over en weer is altijd waardevol.

Joery steijaert

In 2018 heeft Eric grendel mijn zaak aangenomen. Hij heeft me in alle opzichten zeer goed behandeld. Ik kijk dan ook terug op een moeilijke periode waar Cure letselschade mij heel goed heeft... In 2018 heeft Eric grendel mijn zaak aangenomen. Hij heeft me in alle opzichten zeer goed behandeld. Ik kijk dan ook terug op een moeilijke periode waar Cure letselschade mij heel goed heeft geholpen.

Bojan

Cure letselschade heeft ons fantastisch bij gestaan. Wij zijn ontzettend goed geholpen door Eric. Hij gaat nauwkeurig te werk, is betrokken, professioneel en houd je goed op de hoogte over het... Cure letselschade heeft ons fantastisch bij gestaan. Wij zijn ontzettend goed geholpen door Eric. Hij gaat nauwkeurig te werk, is betrokken, professioneel en houd je goed op de hoogte over het proces en verloop van jouw letselschadezaak. Het contact met Eric verloopt prettig en duidelijk.

Trijnie Keijer

Ik ben heel goed geholpen door Erik Grendel ,van Cure Letsel schade

Reactie Cure Letselschade:

Dankjewel voor je beoordeling Trijnie. Ik wens jullie alle goeds voor de toekomst!

G. Gokce

Mijn ervaring met Mr. Grendel is erg positief. Hij heeft me professioneel, snel en eerlijk geholpen. Ik kan hem zeker aanbevelen.

Reactie Cure Letselschade:

En ik heb jou graag geholpen bij je zaak Gülsüm!