Marijke de Ruiter

Van begin tot het eind heldere, open communicatie en uitleg over alle genomen stappen. Prima afhandeling van de zaak! Een hele dikke pluim voor Eric Grendel!

Jaap Droogers

Uitstekende hulp en begeleiding gekregen na een fietsongeluk

Alev Satilmis

Dhr. Grendel is voor mij niet alleen mijn belangenbehartiger geweest geweest, maar ook mijn steun en toeverlaat. Ik was regelmatig overstuur of zelfs in lichte paniek en hij heeft altijd de tijd... Dhr. Grendel is voor mij niet alleen mijn belangenbehartiger geweest geweest, maar ook mijn steun en toeverlaat. Ik was regelmatig overstuur of zelfs in lichte paniek en hij heeft altijd de tijd voor me genomen en mij een veilig gevoel gegeven. Ik ben tevreden met het eind resultaat en denk niet dat ik het beter had kunnen treffen.

Marie-José

Alles netjes afgehandeld!

Fulya

Ik ben heel goed geholpen, hij heeft heel veel moeite voor me gedaan. Ik raad het iedereen aan.

Rita Sijbrands

Voordat mijn fiets brak had ik nooit kunnen bedenken hoeveel hulp en steun er is van cure letselschade. Vanaf het allereerste contact, via e mail, was er een gevoel van vertrouwen.
Vervolgens,...
Vervolgens, in een persoonlijk gesprek/ interview aan de keukentafel, kon ik mijn verhaal vertellen. Ik was blij met het luisterend oor, het begrip en met de professionele aanpak.
Er werd, door Mr. Erik Grendel, ook duidelijk gemaakt wat ik zou kunnen verwachten en hoe hij te werk zou gaan.
Alle volgende contacten liepen via de e mail.
Altijd vriendelijk en duidelijk.
Het eind resultaat was boven verwachting.
Mijn ervaring met dit bedrijf zijn dus uitsluitend uiterst positief.

Cure Letselschade

Geholpen met letsel schade.

Edwin Geurtsen

Cure Letselschade is ons door een zorginstelling aanbevolen. Wij zijn zeer tevreden en kunnen ook op onze beurt Cure Letselschade van harte aanbevelen. Mr. Eric Grendel is niet alleen uiterst... Cure Letselschade is ons door een zorginstelling aanbevolen. Wij zijn zeer tevreden en kunnen ook op onze beurt Cure Letselschade van harte aanbevelen. Mr. Eric Grendel is niet alleen uiterst deskundig op zijn vakgebied. Wat met name het verschil maakt is de enorme betrokkenheid die hij laat zien. Na een ernstig auto-ongeluk is het erg fijn als iemand op deze wijze ondersteunt en zorgen uit handen neemt zodat je je vooral kunt richten op je eigen herstel. Ik wil Eric graag bedanken voor zijn enorme inzet!

Janita Hekkelman-Stilkenboom

Na een ernstig auto-ongeluk is mij mr. Eric Grendel van Cure Letselschade aanbevolen om voor mij mijn belangen te behartigen i.v.m. Letselschade. Ik had het niet beter kunnen treffen. Mr. Grendel... Na een ernstig auto-ongeluk is mij mr. Eric Grendel van Cure Letselschade aanbevolen om voor mij mijn belangen te behartigen i.v.m. Letselschade. Ik had het niet beter kunnen treffen. Mr. Grendel was bijzonder betrokken bij mijn zaak en had vooral oog voor mijn problemen als client. Mr. Grendel heeft in de Verzekerings- kwesties wb schadeuitkeringen en smartegeld mijn belangen fantastisch behartigd en daardoor voor mij enorm veel zorgen weggenomen en zodoende alles voor mij tot een zeer bevredigend einde gebracht.
Chapeau Mr. Eric Grendel !

Umut T.

Na een auto ongeluk, waar ik een whiplash aan heb overgehouden ben ik door een kennis geadviseerd hulp te zoeken bij dit bedrijf. Na kennismaking met mijn contactpersoon, had ik direct alle... Na een auto ongeluk, waar ik een whiplash aan heb overgehouden ben ik door een kennis geadviseerd hulp te zoeken bij dit bedrijf. Na kennismaking met mijn contactpersoon, had ik direct alle vertrouwen dat ik bij het juiste bedrijf was.
Het proces heeft een tijd geduurd, maar mijn ongelofelijk aardige en zeer bekwame contactpersoon heeft enorm zijn best gedaan om er om het maximale eruit te halen waar ik recht op had.