Service
Klantcontact

Na lang zoeken en overwegen bij CountryCars een Cla 45 gekocht. De auto is bovenverwachting bij aflevering nieuwe banden en een garantie pakket dat geldig is bij de Mercedes-Benz dealer. Top... Na lang zoeken en overwegen bij CountryCars een Cla 45 gekocht. De auto is bovenverwachting bij aflevering nieuwe banden en een garantie pakket dat geldig is bij de Mercedes-Benz dealer. Top autobedrijf!

Pellis

Absoluut een aanrader ! Ik heb bij Countrycars te Aalsmeer begin dit jaar mijn VW Golf VI R gekocht, en zowel de aankoop als de afterservice heb ik als zeer prettig ervaren. Wat mij ook een gerust... Absoluut een aanrader ! Ik heb bij Countrycars te Aalsmeer begin dit jaar mijn VW Golf VI R gekocht, en zowel de aankoop als de afterservice heb ik als zeer prettig ervaren. Wat mij ook een gerust gevoel geeft is dat ik door het uitgebreide garantiepakket dat Countrycars aanbiedt (geldigheid; 1 jaar) bij eventuele calamiteiten gewoon terecht kan bij mijn plaatselijke VW dealer in Breda. Als u op zoekt bent naar een mooie, nette en goed onderhouden (snelle) occassion kan ik u Countrycars zeker aanbevelen..

Transtune

Ik heb hier een nieuw model Audi rs3 gekocht, en mijn “oude” rs3 ingeruild. Heb er een mooie prijs voor terug gekregen. Super tevreden over de service van dit bedrijf. Zeer korte lijnen en geen... Ik heb hier een nieuw model Audi rs3 gekocht, en mijn “oude” rs3 ingeruild. Heb er een mooie prijs voor terug gekregen. Super tevreden over de service van dit bedrijf. Zeer korte lijnen en geen omslachtig gedoe! Ga zo door!

Bas

Mijn autootje opgereden. Misschien was het wel een excuus voor de aanschaf van een nieuwe! Een sportieve en snelle auto mocht er wel komen en ik ben blij dat ik deze heb kunnen vinden. Persoonlijk... Mijn autootje opgereden. Misschien was het wel een excuus voor de aanschaf van een nieuwe! Een sportieve en snelle auto mocht er wel komen en ik ben blij dat ik deze heb kunnen vinden. Persoonlijk contact gehad met Justin en met behulp van zijn advies de juiste keuze kunnen maken. Een zeer tevreden klant in een sportieve auto rijdt weer heerlijk rond!

Zeer goede service en kwalitatieve auto's. Nette en schone loods. Klantgericht en vriendelijke mannen. Ook 's avonds snelle reactie via WhatsApp. Mijn Golf GTD wordt afgeleverd zoals nieuw. Ik kan... Zeer goede service en kwalitatieve auto's. Nette en schone loods. Klantgericht en vriendelijke mannen. Ook 's avonds snelle reactie via WhatsApp. Mijn Golf GTD wordt afgeleverd zoals nieuw. Ik kan CountryCars alleen maar aanraden.

Onlangs een Audi S5 gekocht via CountryCars. Erg tevreden over alles en super blij met mijn aankoop. Vond vooral het persoonlijke contact fijn evenals dat alles heel snel geregeld was. Ook in de... Onlangs een Audi S5 gekocht via CountryCars. Erg tevreden over alles en super blij met mijn aankoop. Vond vooral het persoonlijke contact fijn evenals dat alles heel snel geregeld was. Ook in de avonduren en weekenden!

A.

Golf R gekocht. Zeer vriendelijk en correct te woord gestaan door Justin. Snelle antwoorden op mijn vragen ook na verkoop nog contact gehad. Goede after sales dus. Absolute aanrader!