Service
9.8/10
Klantcontact
9.8/10

Guido

Ik heb een erg mooie speciale Golf 7 Gti Clubsport gekocht bij Countrycars. Ik had meteen een goed gevoel bij dit bedrijf. Justin heeft verstand van zaken en wist ook dat ik iets speciaals in te... Ik heb een erg mooie speciale Golf 7 Gti Clubsport gekocht bij Countrycars. Ik had meteen een goed gevoel bij dit bedrijf. Justin heeft verstand van zaken en wist ook dat ik iets speciaals in te ruilen had. Ik kreeg een zeer nette prijs voor mijn Abarth en zo konden we een mooie deal maken.
Mn nieuwe Clubsport kreeg netjes het juiste onderhoud en tevens een half jaar garantie.
Ik ben zeer tevreden.

Zeer tevreden met mijn nieuwe auto, ook een nette prijs gekregen voor mijn inruilauto. Ik ben zeer te spreken over hoe deze twee heren mij uitgebreid geholpen hebben!

Bauke

Ik heb onlangs mijn RS3 bij CountryCars gekocht. Mijn ervaring was ronduit positief. De auto was prima gedocumenteerd v.w.b. onderhoudshistorie. Justin specialiseert zich op o.a. dit type auto... Ik heb onlangs mijn RS3 bij CountryCars gekocht. Mijn ervaring was ronduit positief. De auto was prima gedocumenteerd v.w.b. onderhoudshistorie. Justin specialiseert zich op o.a. dit type auto waardoor hij er veel over weet, inclusief eventuele zwakke punten. Ook speciale wensen zoals voertuigvolgsysteem en winterbanden werden door hem soepel meegenomen in de afspraken. Na ca. 8000 km kreeg ik te maken met een onvoorziene reparatie. CountryCars kon hier niets worden verweten en was formeel geen partij. Desalniettemin heeft Justin zich uit eigen beweging ingespannen om te zorgen dat de afhandeling via de meegeleverde verzekering van CarGarantie goed verliep. Ook over deze verzekering ben ik op grond van eigen ervaring zeer tevreden.

Kerkhof

In december 2018 hebben na lang zoeken onze golf 6 GTI gekocht bij CountryCars gekocht.. We rijden er nu ruim 6 maanden in en we zijn uiterst tevreden. We hadden al vanaf het begin de wens om een... In december 2018 hebben na lang zoeken onze golf 6 GTI gekocht bij CountryCars gekocht.. We rijden er nu ruim 6 maanden in en we zijn uiterst tevreden. We hadden al vanaf het begin de wens om een achteruitrijcamera in te laten bouwen, op aanrader van de jongens hebben wij dit laten doen bij Track-Motion in Apeldoorn. Allemaal top geregeld en geassisteerd. Een dikke 5 sterren voor jullie!

Na lang zoeken en overwegen bij CountryCars een Cla 45 gekocht. De auto is bovenverwachting bij aflevering nieuwe banden en een garantie pakket dat geldig is bij de Mercedes-Benz dealer. Top... Na lang zoeken en overwegen bij CountryCars een Cla 45 gekocht. De auto is bovenverwachting bij aflevering nieuwe banden en een garantie pakket dat geldig is bij de Mercedes-Benz dealer. Top autobedrijf!

Pellis

Absoluut een aanrader ! Ik heb bij Countrycars te Aalsmeer begin dit jaar mijn VW Golf VI R gekocht, en zowel de aankoop als de afterservice heb ik als zeer prettig ervaren. Wat mij ook een gerust... Absoluut een aanrader ! Ik heb bij Countrycars te Aalsmeer begin dit jaar mijn VW Golf VI R gekocht, en zowel de aankoop als de afterservice heb ik als zeer prettig ervaren. Wat mij ook een gerust gevoel geeft is dat ik door het uitgebreide garantiepakket dat Countrycars aanbiedt (geldigheid; 1 jaar) bij eventuele calamiteiten gewoon terecht kan bij mijn plaatselijke VW dealer in Breda. Als u op zoekt bent naar een mooie, nette en goed onderhouden (snelle) occassion kan ik u Countrycars zeker aanbevelen..

Transtune

Ik heb hier een nieuw model Audi rs3 gekocht, en mijn “oude” rs3 ingeruild. Heb er een mooie prijs voor terug gekregen. Super tevreden over de service van dit bedrijf. Zeer korte lijnen en geen... Ik heb hier een nieuw model Audi rs3 gekocht, en mijn “oude” rs3 ingeruild. Heb er een mooie prijs voor terug gekregen. Super tevreden over de service van dit bedrijf. Zeer korte lijnen en geen omslachtig gedoe! Ga zo door!

Bas

Mijn autootje opgereden. Misschien was het wel een excuus voor de aanschaf van een nieuwe! Een sportieve en snelle auto mocht er wel komen en ik ben blij dat ik deze heb kunnen vinden. Persoonlijk... Mijn autootje opgereden. Misschien was het wel een excuus voor de aanschaf van een nieuwe! Een sportieve en snelle auto mocht er wel komen en ik ben blij dat ik deze heb kunnen vinden. Persoonlijk contact gehad met Justin en met behulp van zijn advies de juiste keuze kunnen maken. Een zeer tevreden klant in een sportieve auto rijdt weer heerlijk rond!

Zeer goede service en kwalitatieve auto's. Nette en schone loods. Klantgericht en vriendelijke mannen. Ook 's avonds snelle reactie via WhatsApp. Mijn Golf GTD wordt afgeleverd zoals nieuw. Ik kan... Zeer goede service en kwalitatieve auto's. Nette en schone loods. Klantgericht en vriendelijke mannen. Ook 's avonds snelle reactie via WhatsApp. Mijn Golf GTD wordt afgeleverd zoals nieuw. Ik kan CountryCars alleen maar aanraden.

Onlangs een Audi S5 gekocht via CountryCars. Erg tevreden over alles en super blij met mijn aankoop. Vond vooral het persoonlijke contact fijn evenals dat alles heel snel geregeld was. Ook in de... Onlangs een Audi S5 gekocht via CountryCars. Erg tevreden over alles en super blij met mijn aankoop. Vond vooral het persoonlijke contact fijn evenals dat alles heel snel geregeld was. Ook in de avonduren en weekenden!