Kwaliteit
Service
Vakmanschap
9.8/10

Sjaak Hazewinkel

Ik heb een heel positief gevoel overgehouden aan de service verlening van Concept 4 Cars! De professionele aanpak en de klantgerichtheid gaven mij het gevoel als gewaardeerde klant gezien te worden.... Ik heb een heel positief gevoel overgehouden aan de service verlening van Concept 4 Cars! De professionele aanpak en de klantgerichtheid gaven mij het gevoel als gewaardeerde klant gezien te worden. Iets wat ik als erg prettig heb ervaren. Het probleem met mijn installatie is snel en zonder problemen opgelost. Echt helemaal top! Dank jullie wel heren van Concept 4Cars! Ik kom graag nog een keer terug bij jullie!

Derck

Zeer goed bedrijf

Martin

Super service en deskundig advies en het eindresultaat is perfect!

Julien

Zeer prettig geholpen en uitstekende service. Vanwege Corona geen kijkje kunnen nemen in de showroom maar door goed contact de juiste audio upgrade laten uitvoeren en ik ben enorm tevreden. Ik rijd... Zeer prettig geholpen en uitstekende service. Vanwege Corona geen kijkje kunnen nemen in de showroom maar door goed contact de juiste audio upgrade laten uitvoeren en ik ben enorm tevreden. Ik rijd een Hyundai i10 en het geluid is echt zo veel maal beter. Je kunt het niet eens vergelijken met elkaar, wereld van verschil. Gezien de omstandigheden gratis een dikke leen auto meegekregen, kortom alleen maar lof voor concept4cars

Richard

Erg prettig om in de showroom het aanbevolen pakket te kunnen beluisteren. Men had oor voor de hoge eisen die ik stel.

André Stijns

Goede ervaring! In de C1 van mijn dochter audio upgrade zilver laten plaatsen incl. een Bluetooth radio. Geluid is stukken beter dan er standaard in zit en voor een betaalbare prijs. Keurig netjes... Goede ervaring! In de C1 van mijn dochter audio upgrade zilver laten plaatsen incl. een Bluetooth radio. Geluid is stukken beter dan er standaard in zit en voor een betaalbare prijs. Keurig netjes geholpen. Nette zaak en werkplaats. Zeker aan te bevelen.

AHJ Van der Velden

Goed ontvangen en goede informatie verkregen. Ook een uiterst nette inbouw en een goed geluid voor betaalbare prijzen.
Goede afspraken gemaakt. Ook keurig op tijd afgeleverd én mn auto...
Goede afspraken gemaakt. Ook keurig op tijd afgeleverd én mn auto gewassen en gestofzuigd. 👍🏼

Solognier

In mijn MB GLA pakket zilver laten inbouwen. Het geluid is sterk verbeterd en de subwoofer geeft een lekkere bas. Verder ben ik goed geholpen, werkplaats ziet er schoon uit en de auto is netjes... In mijn MB GLA pakket zilver laten inbouwen. Het geluid is sterk verbeterd en de subwoofer geeft een lekkere bas. Verder ben ik goed geholpen, werkplaats ziet er schoon uit en de auto is netjes afgeleverd.

Ronald

Betreft een nieuwe XC90 met standaard Harman Kardon. Demping aangebracht in alle deuren en een Audison Sub aangebracht. Prachtig geluid, niet meer resoneren, kortom, vakwerk!

Je krijgt...

Je krijgt snel reactie van Bas en de ontvangst top. Cheyenne weet wat klantvriendelijkheid betekent!

Kevin

Er wordt de tijd voor je genomen om een goed advies te geven. De werkplaats ziet er professioneel en schoon uit en met je auto wordt zorgvuldig omgegaan.