Kwaliteit
Service
Vakmanschap
9.8/10

Finamed BV

Perfecte service, overtreffen van verwachtingen

Remco

Mijn Rav4 Hybride 2020 maakte wat meer rijgeluiden dan verwacht. Vooral vanuit de achterzijde waren de afrolgeluiden behoorlijk aanwezig. Omdat ik veel kilometers maak toch besloten hier wat aan te... Mijn Rav4 Hybride 2020 maakte wat meer rijgeluiden dan verwacht. Vooral vanuit de achterzijde waren de afrolgeluiden behoorlijk aanwezig. Omdat ik veel kilometers maak toch besloten hier wat aan te laten doen. Via een vriend terechtgekomen bij Frank, gekozen voor installatie van het ‘Gold’ isolatiepakket. Uiteraard is dit officieel bedoeld voor het verhogen van de geluidskwaliteit in de auto, maar bijkomend voordeel is dat de geluiden van buitenaf ook worden gedempt. Dus een win-win ; beter geluid zonder verdere aanpassingen aan het originele JBL systeem maar ook de demping van de rijgeluiden. Het is er écht keurig ingebouwd door de specialisten van Concept4Cars en de auto werd brandschoon afgeleverd. Frank is uiterst zorgvuldig in zijn advisering en aan alles voel je de passie die ze hebben voor hetgeen ze doen. Ik zou dit bedrijf zonder enig voorbehoud adviseren, niet alleen voor isolatie maar ook voor audio want ook dát kunnen ze als geen ander. Ook qua prijs zijn ze absoluut concurrerend, je wordt keurig ontvangen en duidelijk geadviseerd en ze ‘smeren geen dingen aan’ en zullen ook gewoon melden als iets geen meerwaarde heeft mocht dat zo zijn.

PhilipSeerdenMusik

Vandaag de gold upgrade voor mijn citroen C1 uit 2012 laten inbouwen. Ik ben waanzinnig tevreden over eigenlijk alles.

In het voortraject werd zeer goed naar mijn wensen geluisterd. Zij...

In het voortraject werd zeer goed naar mijn wensen geluisterd. Zij weten je echt het juiste te adviseren, niet kijkend naar wat voor hen de beste sale is maar echt gericht op mijn wensen en budget.

Tijdens de montage in de wachtruimte kunnen wachten en de service en klantvriendelijkheid is echt AAA+. Meerdere malen koffie aangeboden gekregen, je auto wordt na de inbouw nog schoon gemaakt en zeer vriendelijk personeel die je een vertrouwd gevoel geven.

Over de speakers ben ik zeer tevreden. Prijs - kwaliteit is echt top. Alles is netjes afgewerkt en na de inbouw werden mij de functies nog even toegelicht.

Eindconclusie: uitstekend vakmanschap vol passie en de service er omheen echt on point.

wim lyssens

Maken de install volledig op maat en volgens jouw wensen NA AANDACHTIG te hebben geluisterd naar de klant - de muziek klinkt nu veel ruimtelijker en krachtiger, ook al was he een "krell premuim... Maken de install volledig op maat en volgens jouw wensen NA AANDACHTIG te hebben geluisterd naar de klant - de muziek klinkt nu veel ruimtelijker en krachtiger, ook al was he een "krell premuim sounds system". Top Service !

Alex V

Vorige week is in mijn Volvo V40 het pakket zilver geïnstalleerd. Ben er zeer blij mee !! Het geluid klinkt fantastisch. Prachtig bedrijf met vakmensen die weten waar ze over praten en zeer... Vorige week is in mijn Volvo V40 het pakket zilver geïnstalleerd. Ben er zeer blij mee !! Het geluid klinkt fantastisch. Prachtig bedrijf met vakmensen die weten waar ze over praten en zeer klantvriendelijk ?? Kortom ? procent TOP

Harry

Uitstekende service en verstand van zaken

Kees

Zeer goed bedrijf, protech 3D behandeling laten uitvoeren op mijn auto.
Echt super dit is mijn 2e auto die ik heb laten doen, elke keer weer een genot met auto wassen ?

Jan van Dunschoten

2,5 jaar geleden is er door Concept 4 Cars een audio upgrade in mijn VW Arteon geïnstalleerd. Versterker/DSP, nieuwe speakers in de voordeuren en een Gladen subwoofer.
Na 2,5 jaar heeft de...
Na 2,5 jaar heeft de subwoofer het begeven.
Binnen één week al een afspraak om de subwoofer te vervangen.
Is geheel kosteloos onder garantie vervangen.
Echt super service !!

Marcel Charité

Hoi Bas
Het zit erin hoor!
En wat was het een lekkere terugreis naar Dordrecht
Wat een wereld van verschil in geluid ?
Thuis gekomen is het daar ook gelijk gekeurd en wat...

Hoi Bas
Het zit erin hoor!
En wat was het een lekkere terugreis naar Dordrecht
Wat een wereld van verschil in geluid ?
Thuis gekomen is het daar ook gelijk gekeurd en wat denk je ?
Helemaal te gek dit geluid !
Ze lijkt wel weer 18?
Dankjewel voor de goede zorgen voor mijn auto en de correcte afwikkeling van zaken.
Fijne feestdagen
Groetjes
Marcel Charité

Peter spek

Bij concept 4 cars bv het Bronsen pakket laten installeren. Klinkt trouwens als het gouden pakket.
De ontvangst was prima zelfs in de COVID-19 tijdperk waar we nu in leven .
Prachtige en...
De ontvangst was prima zelfs in de COVID-19 tijdperk waar we nu in leven .
Prachtige en professionele zaak werkplaats.
Volgens de afspraak de tijd die ze nodig hadden om de spullen in de bouwen klopte perfect.
We kregen netjes te horen waren we onze tijd konden vermaken dat ze nodig hadden om de boel in te bouwen .
Toen we terug kwamen stond de auto netjes klaar om hem na een korte uitleg hoe de subwoofer werkt ,was ingebouwd (echt zeer netjes ).
Mochten wij met de auto weer op de terugweg naar huis met veel audio plezier klinkt super strak en zuiver.

Kortom hier komen wij in de toekomst zeker weten weer terug.