Jan Viguurs

Prima service. Snelle reactie. Kundig. Relaxed. Oplossingsgericht.

Mart

Comfortica (Kariem) is een betrouwbare partner voor de installatie van uw domotica installatie .Zij zijn goed op de hoogte om uw huis (bedrijf) vlekkeloos te automatiseren .

IPv6

Comfortica heeft me prima geholpen met mijn domotica installatie. Inhoudelijk en qua manier van werken en communiceren raad ik Comfortica aan.

Marcel

Comfortica is hét perfecte bedrijf wanneer je je huis intelligent wilt maken. Onze aannemer was begonnen met het aansluiten van de domotica, maar kwam er niet helemaal uit. Het team van Comfortica... Comfortica is hét perfecte bedrijf wanneer je je huis intelligent wilt maken. Onze aannemer was begonnen met het aansluiten van de domotica, maar kwam er niet helemaal uit. Het team van Comfortica heeft alles opgepakt, ideaal!

Wil je beter internet? Je verlichting/haard/gordijnen op de telefoon kunnen bedienen.... dan raad ik Comfortica van harte aan!

Roel P

Uitstekend bedrijf. Goede service. Weet waar ze het over hebben!

Benito Bekx

Top service, klantvriendelijkheid en veel kennis van Domotica en ICT.
Zeer goede bereikbaarheid!!

Sun Walenkamp

Hele goede service maar vooral veel kennis en alles werkt als een zonnetje.

mark

Accuraat, vriendelijk, behulpzaam. als expert aan 'leek' een goede uitleg van wat er 'loos' is en wat aanpak moet zijn. prettige samenwerking met Kariem.

Hoofd Techniek Almere Jungle

Volledige stuurinstallatie voor een tropische kas, verwarming, ventilatie d.m.v.. dakramen, temperatuurmetingen op dierenverblijven/vijvers en beveiliging. diverse software matige sturingen om... Volledige stuurinstallatie voor een tropische kas, verwarming, ventilatie d.m.v.. dakramen, temperatuurmetingen op dierenverblijven/vijvers en beveiliging. diverse software matige sturingen om signalen en alarmen aan te sturen.