EvH

Erg vriendelijk, kundig en zeer behulpzaam. Comfortica is een paar keer bij mij thuis geweest voor installatie en hulp. Voorts hulp op afstand via inlog of mail of telefoon. Steeds prettig en... Erg vriendelijk, kundig en zeer behulpzaam. Comfortica is een paar keer bij mij thuis geweest voor installatie en hulp. Voorts hulp op afstand via inlog of mail of telefoon. Steeds prettig en nuttig. Aanrader.

Hugo - 247od.nl

Comfortica heeft mij geholpen met het opsporen van een storing in mijn domotica systeem. Dit is zeer vakkundig en professioneel gedaan. En nu na 4 maanden werkt het systeem weer. Ik ben zeer tevreden.

Randy Rappoldt

Super!!! Jongen zijn snel en duidelijk......

Stefan

Alles is bij ons geïnstalleerd en werkt perfect!
Doormiddel van de Fibaro app kunnen we nu makkelijk alles bedienen via smartphone of tablet 👍

Een bijzonder tevreden klant

Zodra je een probleem hebt, wordt dit direct opgelost. En dan bedoel ik echt direct.

Diederik

Erg plezierig. Goed en snel een probleem verholpen.

McLarenF1

Omdat ik al een hele tijd aan de “sukkel” was met Aeon garagedeur opener te automatiseren met Fibaro HC2, heeft Robbshop mij in contact gebracht met Kariem (Comfortica).
Met enkele woorden...
Met enkele woorden wist Kariem wat of ik wilde bereiken en heeft een LUA scene in werking gesteld om dit te realiseren. En dan ook nog uitvoerig getest en uitleg gegeven.
Gewoonweg super service. Heb al een cursus Fibaro Blockscene gevolgd aldus gegeven door Kariem en kan niet wachten totdat Kariem ook cursus LUA voor beginners gaat geven.

Jager

Super service! Kariem heeft ons uitgebreid advies gegeven en alles kundig geinstalleerd. Werkt gemakkelijk samen met andere monteurs. Kariem denkt in oplossingen en voert ook herstelwerk uit waar... Super service! Kariem heeft ons uitgebreid advies gegeven en alles kundig geinstalleerd. Werkt gemakkelijk samen met andere monteurs. Kariem denkt in oplossingen en voert ook herstelwerk uit waar andere monteurs fouten hebben gemaakt. Ik kan Kariem iedereen aanraden!

Ziedses des Plantes

Prima ervaring!